Dames, ik ga vanmiddag een traphekje ophalen via marktplaats van Kiddyguard maar nu vraag ik me af of het een hele oude is of toch geen echte originele? Ik zie op de foto nl niet het metalen profiel waarmee het hekje aan de overkant gesloten kan worden. Wel zo'n hele dunne strip die er los bij ligt. Wie wil er eens kijken? Marktplaats.nl - Kiddy guard wit oprolbaar traphekje - Traphekjes Of zit er gewoon verschil in Kiddyguard Accent , Avent etc? Vind 70 voor een niet originele dan best veel en moet er een flink stuk voor rijden vandaar mijn vraag. Wie kan me helpen?
Dat klopt, dit zijn de oprolbare hekjes, die sluit je dmv een soort haak die aan het uiteinde van de rol zitten... Die vouw je al het ware om de metalen strip die je aan de muur bevestigd. Denk wel dat het een wat oudere versie is trouwens. Hier kan je het wat beter zien: KiddyGuard Avant
Wij hebben dezelfde. Twee jaar geleden gekocht voor honderd euro. Dit model ging er toen uit. Vind het nogal prijzig voor een tweedehands.
Dank Jullie wel! Denk ook dat ik nog maar even verder zoek. Omdat we zo een kleine overloop hebben is dit de enige, helaas hele dure oplossing. Het tweede hekje wordt een gewoon hekje Vind het zelf ook wel duur,zeker omdat het dan om waarschijnlijk het eerste oudere model gaat! Ik ben eruit! We zoeken nog even verder. Dankjewel!!
Ze zijn vanaf 119,- Wij hebben ze op ons schip gebruikt ivm de ruimte in het trappengat, en dat werkte goed Nu hebben we ze in ons huis op de overloop omdat deze wat schever is, en een gewoon traphekje niet goed aansloot
veel te duur zeg. goed dat je verder kijkt. Wij hebben er hier ook 2, boven en onder aan de trap, ik geloof niet dat wij er zo veel voor betaald hebben, en die van ons is een nieuwer model. Ik heb ze nieuw gekocht maar ik meende rond de 80 a 90 euro nieuw, voor een nieuwer model zelfs. Dus verstandig dat je nog even verder kijkt.
wij hebben er ook 3 in gebruik (kan niet anders ivm ruimte) en bevallen erg goed. Denk dat het verstandig is dat je verder kijkt. Zijn tweedehands goedkoper te krijgen (zelfs nieuwste types) succes met zoeken