Hallo, Weet iemand tussen welke tijden de baby dump levert, want morgen word de kamer bezorgt maar weet niet tussen welke tijden.. Liefs
Je kunt ze vooraf bellen over de tijd meid!ik weet nu al hoelaat ze volgende week komen. Ze bezorgen normaal gesproken de hele dag tot een uur of 18.00. Bij mij bezorgen ze tussen 6.00-8.00 volgende week, echt megavroeg haha, dus zou een beetje rekening houden dat het ook erg vroeg kan zijn
Ik heb toen gewoon 's ochtends de babydump gebeld en kreeg het nummer van het transportbedrijf, die konden de bezorgtijd met een halve dag verkorten. Mij was ook verteld tussen 08.00 en 18.00 uur namelijk.
Bij ons hadden ze ook geen tijd gegeven. Wij wekker zetten om 8u 's morgens, was hij er al om 7u40!!! De chauffeur zei dat we achterop de bestelbon hadden konden zien dat ze al vanaf 7u (tot 18u) leveren.... En wij waren de 1e! Dus als het goed is, staat het achterop je bestelbon! En anders ff bellen inderdaad! Raar dat ze van Babydump je het nummer niet willen geven...
Hier ook dat nummer gebeld afgelopen woensdag en toen werd er keurig gemeld; tussen 10 en 13.00 en om 11 uur stond hij voor de deur.
Veel plezier met uitpakken en in elkaar zetten enzo!! Ondanks dat ik hier veel dingen heb gehoord over de Babydump dat meubels beschadigd waren / verkeerde spullen / kleuren die niet kloppen / ontbrekende dingen was mijn bestelling echt perfect! Alles compleet, super goed verpakt, precies volgens bestelling etc. En dat is nogal wat want we hebben echt ALLES daar besteld. Dus we kregen echt een vreselijke lading spullen binnen. Hoop dat bij jullie ook alles klopt!
Dat gebeurt misschien heel soms, maar vaak hoor je eerder de slechte verhalen dan de goeie verhalen... En dan lijkt alles veel erger! Ik kan echt niet meer wachten.. me vriend loopt zenuwachtig te doen voor het raam hahaha
Hahaha heel herkenbaar! Ik heb gewoon niet geslapen de nacht voor ze kwamen! Zat om half 4 klaar wakker in bed. Ben er om 4 uur maar uitgegaan. Tis ook zo spannend allemaal! Jullie hebben je spullen wel lekker vroeg zeg! Heb je vroeg besteld of had je een lekker korte levertijd? Op ons kamertje zat 10 weken!
Naah ik was om half 5 klaarwakker hahaha!! Jaa we hadden het vroeg besteld! Wij wonen op de bovenste verdieping en is het echt warm in de zomer en dan wou mijn vriend er niet mee bezig gaan, vandaar dat de babykamer nu komt, de kinderwagen en maxicosi worden ook geleverd zo STill waiting...
Wij hebben ook bij de Babydump besteld en het nu een paar weken in huis. Maar wat eraan voorafging!!! Wij hadden de bewuste leverdag gebeld naar de Babydump voor de levertijd. Wij dus het nr gekregen van dat transportbedrijf van Spreuwel. Ze zouden dus tussen 13.00 uur en 16.00 uur komen leveren. Prima. Wij wachten...mijn vriend had extra vrij genomen die dag. Inmiddels was het 16.00 uur en nog niks te bekennen. Wij dat bedrijf gebeld, "Hij is nu nog op een ander adresje maar komt daarna naar u toe". Nou prima, dus wij weer wachten. Inmiddels was het 18.00 uur (!) en we waren al een beetje pissed. Wij wéér naar dat bedrijf gebeld (van Spreuwel), maarrrr...niemand meer te bereiken!!! Die waren allang gesloten! :x Nou ja zeg! Babydump was ook niet te bereiken, we konden alleen maar het landelijke nr bellen. Wij nog de hele avond zitten wachten in de hoop dat 'ie toch nog zou komen, maar helaas. Nou wat waren wij teleurgesteld zeg! Hebben we ons de hele dag lopen verheugen op onze spulletjes...zit je voor nop te wachten! Toen de volgende ochtend ging de telefoon, om 08.00 uur. Van Spreuwel aan de lijn. "Ja mevrouw, we zouden gister bij u komen leveren maar vanmorgen bleek dat uw zending nog in de vrachtwagen stond...waren ze vergeten." NOU JAAAA!!! Dat kan toch niet?? "Maar hij komt vanmiddag tussen 12.00 uur en 15.00 uur". Nou ja prima dan, wat moet je anders? Dus wij weer wachten en wachten...en ja hoor...daar kwam 'ie aan, om 14.55 uur! We hadden de telefoon alweer in de hand. Maar alles zat erbij gelukkig en geen beschadigingen. Moest er nog bijkomen. We moeten trouwens nog steeds een klacht indienen...
Nou ik ben ook nogsteeds aan het wachten, heb een kwartier geleden gebeld... zou er binnen 30 minuten zijn.. we zullen zien