maxi cosi stoelverkleiner

Discussie in 'Verzorging' gestart door Miss Sil, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    hoi,

ik heb een maxi cosi cabrio fix en ik vroeg me af wanneer de stoelverkleiner eruit moet, hoe groot moet je kleintje daarvoor zijn?
    ik kan t nergens vinden op internet.

liefs sil

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik denk dat hij eruit kan als het krap wordt, als hij niet lekker meer zit.
    Ik denk dat je het gewoon eens moet proberen zonder, kijken hoe hij er in zit.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben het eruit gehaald toen C er niet lekker meer in zat, dus gewoon klem zat met zijn hoofd, en zijn schouders al redelijk hoog zaten (door het billenkussen).
    Eerst het billenstuk, rond de 2,5 maand, en het hoofdkussen een maand later. Toen kon hij zijn hoofd goed recht houden.

4. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Wij hebben het er uit gehaald toen Inge er helemaal scheef in ging zitten en het er niet echt comfortabel uit zag. Dat was ongeveer bij 3 maanden (zij was toen 60 cm). Dan lijkt je maxi cosi wel in een keer erg groot maar dat vult zich vanzelf weer op.

5. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Onze kleine is 69 cm en kan z'n hoofd prima zelf rechthouden maar de verkleiner zit er nog steeds in. Het zitschuim is er al wel een tijdje uit, en sinds kort zitten de riemen door de bovenste gaten. Hij zit er niet oncomfortabel ingesnoerd in, maar gewoon aan alle kanten stevig vast, en dat lijkt me precies de bedoeling van zo'n babystoeltje.

6. Daantjeh

Daantjeh Lid

30 sep 2008
    46
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben het er ook vrij snel uitgehaald, met 3 maanden volgens mij.
    Evi zat helemaal niet lekker in de maxicosi (ze is een lange tante), toen de verkleiner eruit was ging het een stuk beter.

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Ik heb gisteren het schuimrubber onder Demi's bips eruit gehaald. Ze zat elke keer helemaal opgepropt in de maxicosi en nu zit ze een stuk beter.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan zat vanaf vorige week (met 11 weken) redelijk opgepropt in z'n maxi cosi, dus toen hebben wij 'm eruit gehaald. Nu zit 'ie meteen stukken beter.

9. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Het rugkussentje hebben we er inderdaad ook bij een maand of 3 uit gehaald. Dat ding om haar hoofd hebben we er in laten zitten tot het niet meer paste. Je kunt het nog een tijdje omhoog trekken, maar op een gegeven moment kwamen die zijkanten achter haar schouders en dan werkt het niet meer. Ik vond het wel fijn, als ze in slaap viel kon ze met haar hoofdje lekker tegen die kussens aan de zijkanten liggen, zonder die ring om haar hoofdje zakt haar hoofdje veel schuiner als ze slaapt. En ze slaapt snel in de auto. Dus er pas na een half jaar uit gehaald... (we hebben ook een heel klein poppetje)

Deel Deze Pagina