Ik wil liever een nieuwe kolf dan 2e hands kopen. Ben op zoek naar de medela frestyle Momenteel is deze op veel sites met 10% korting te koop Wie kan hem nog goedkoper vinden??
gewoonborstvoeding Medela freestyle - Dubbele elektrische borstkolf | Gewoon Borstvoeding 324,85 geen verzendkosten iemand die de medela freestyle ghoedkoper kan vinden? hebben ze hem ook bij penatal? (mamamazzeldagen??)
helpen jullie mee zoeken??? heb natuurlijk nog tijd genoeg... maar wil deze wel heel graag hebben vorige keer met tommee tippee handkolf gedaan... ging goed hoor... maar ik wil nu langer bv gaan geven als dat lukt en lijkt me ook handig om in het begin te zorgen dat je genoeg bv hebt...
Ik heb de Amede Lactaline Personal gekocht. Ook een dubbelzijdige electrische kolf en véél goedkoper. Ik kolf fulltime, dus hij heeft er al wat uurtjes opzitten. En ik ben er zéér tevreden mee. Gekocht bij borstvoedingswinkel.nl en geen verzendkosten. De Medela Freestyle verkopen ze daar trouwens ook, momenteel mét korting. Misschien ook een tip!
@Annalise, is deze een beetje makkelijk mee te nemen? Ik wil misschien ook deze aanschaffen omdat hij toch een stuk goedkoper is dan de medela. Maar ik moet hem straks wel mee naar mijn werk kunnen nemen.
@Wup --> Ja hoor, hij is best klein. Je kan 'm helemaal uit elkaar halen en de onderdelen zijn los te bestellen mocht er iets stuk gaan. En hij werkt op stroom maar kan ook op batterijen. Hij is ook goed door te verkopen. Er kan nl geen melk in de moter komen, dus blijft hygienisch. (nee, ik heb geen aandelen )