Wat voor matrasje hebben jullie gekocht voor in het wiegje/ledikantje? Wij hebben beide, eerst een Prenatal wiegje voor op onze eigen kamer, dus de eerste weken. Later een ledikantje van 60 x 120. Op internet kan ik zoveel verschillende matrassen vinden. Ik ben wel benieuwd wat voor matras jullie hebben gekocht voor jullie baby. Pocketvering, Binnenvering, Schuimmatras, Aerosleep.. Ik zie door de bomen het .. eeh.. matras niet meer. En is duurder echt beter?
Wij hebben gewoon koudschuin in het wiegje (7 cm dik matras) En voor het ledikantje hebben we een pocketveer matras, niet heel bewust voor gekozen, maar het zat in het "textielpakket" wat we bij het kamertje hebben gekocht.
Wij hebben ook van de ikea gekocht, en ik geloof dat wij bonellveren hebben. Een blauw matrasje van 35 euro. VYSSA VINKA Matras voor babybed - IKEA Alle matrassen moeten aan de eisen voldoen, en alle matrassen zijn dus goed en comfortabel. Daarom hebben wij ook geen dure. Succes!
Voor het wiegje heb ik een schuimmatrasje op maat laten snijden op de markt. Voor het latere ledikantje een matrasje bij de Ikea gekocht van ik geloof zo'n 30,-.
Wij hebben voor koudschuim gekozen, dit ivm allergien in de familie (waardoor latex geen optie was en liever ook geen pocketveren ivm huisstofmijt). Je hebt ook nog traagschuim, maar dat wordt afgeraden bij baby's. Mja, ik denk niet dat je echt een foute keuze kan maken hoor, zolang het matras aan de eisen voldoet, is het echt wel goed
Wij hebben ook de vyssa Skont van de Ikea. Heb hem nog niet in gebruik, maar hoor er alleen maar positieve verhalen over. En ook bij de consumentenbond was hij goed uit de test gekomen. ( als ik mij niet vergis, zelfs in de top 3 )
Wij hebben een latex matras van een babyzaak, was 80 euro geloof ik. Ik vond het het wel waard, als je zelf even voelt met je hand in de winkel merk je snel genoeg welk materiaal je wel of niet fijn vindt. En een baby slaapt heel wat uren op dat matras...
In het ledikant van ikea: spelevink, zon 60 euro. In het geleende wiegje ook het geleende matrasje wat erbij hoorde (3 kinderen 3 maand op gelegen). Nu in het nieuwe wiegje hebben we nog geen matrasje en kopen we een simpel op maat matrasje voor weinig geld.
wij hadden ook al gekozen voor de visa skont van de ikea. Maar nu ik dit topic heb gelezen ben ik er des te blijer mee!
Ik wilde sowieso een matrasje halen bij de Ikea. Nu ik de reacties lees over de Vyssa Skont hoef ik niet verder te zoeken. Die komt er bij mij dus ook in te liggen