Wie kan me helpen?! Ik zoek een buggy....Ik heb zelf wel een combi wagen (Mutsy transporter) maar gaan volgend jaar op vakantie & elke keer die lompe wandelwagen meenemen ben ik ook een beetje zat van.. Ik ben dus opzoek naar een handige buggy (Het liefst die je gewoon zoals een ''paraplu'' inklapt) maar het oog wil natuurlijk ook wat...Dus wel een beetje een degelijke niet te goedkoop oogende buggy. Zelf vind ik de Emotion Xstreet ge-wel-dig alleen vind ik 250 euro wat aan de hoge kant (Mocht ik niks anders vinden word dit hem waarschijnlijk wel). Bekijk bijlage 207291 Ook de quinny zapp xtra vind ik erg mooi alleen daaraan is dus het nadeel dat hij niet inelkaar geklapt kan (het paraplu idee). Mn moeder zegt dat hij niet in een twingo (nieuwe model twingo)past.....Iemand hier ervaring mee? En dan nog de mutsy spider. Die vind ik ook erg mooi maar die moet weer erg zwaar zijn? Oké ik kom er dus maar niet uit! Iemand ervaring met een van deze 3 buggy's? Positief? Of juist negatief? Of welke buggy heb jij en bevalt die? Hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, rrowan
wij hebben een koelstra simba (kost ongeveer euro 100) makkelijk in elkaar te klappen kan in complete ligstand
Wij hebben de Zapp Xtra. Heb het niet geprobeerd, maar het lijkt me sterk dat hij niet achterin een nieuwe twingo past. Het onderstel klapt heel compact in en de zitting klapt dan wel niet in, maar is wel bijna helemaal recht en neemt ook weer niet zo heel veel plek in. Wij hebben voor deze buggy gekozen omdat je de zitting ook naar je toe kunt zetten en er ook een maxicosi op kan.
Hier een Nuna Pepp, wilde absoluut geen paraplu-buggy. Deze kun je met kind op je arm zonder problemen uitklappen.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En een kleine toevoeging: hij rijd zalig en licht zelfs op een oneffen ondergrond. En de duwstang die verstelbaar is vind ik ook echt een plus punt van deze buggy.
Wij hebben de Titanium Baby City Bug. Ook een ideale buggy wat ons betreft. Wij wilden ook geen paraplubuggy.
Wij hebben een goedkoopje van prenatal. Maar echt voor zo nu en dan gebruik. Want voor veel gebruik zou ik m niet aanraden. Laatst info gevraagd bij prenatal en daar gaven ze aan dat de mc clarens de enigen zijn met kogellagers in de wieltjes, waardoor ze beter en soepeler lopen. Dus als wij ook een andere doen, willen we zo eentje. Eén nadeel vind ik wel: ze zij niet erg hoog en wij zijn wel erg lang...
Ik heb een Mac Laren quest en die vind ik zelf ideaal (verschillende ligstanden en is degelijk en heeft goede wieltjes). Die ik heb is al wel bijna 3 jaar oud geloof ik maar hij past met groot gemak in mijn kleine kia picanto dus in een twingo zal hij ook passen (paraplu opvouw systeem)
wij hebben de maxi cosi mila, rijd perfect, en ligt..kan verder helemaal in ligstand. bevalt dus erg goed!
Chicco Liteway kan helemaal plat...erg fijn. wij hebben ´m gekocht voor de vakantie en was super handig omdat ze er ook in kon liggen.
Hier erg tevreden over de Quinny Zapp. Wel pas gebruikt nadat onze dochter 1 jaar was. Heerlijk duwcomfort, maar niet verstelbaar.
Wij hebben de gele. Ik twijfelde tussen deze of de paarse, vriendlief vond de gele het mooist. Achteraf hadden we beter de paarse kunnen nemen, want je krijgt erg snel vlekken in die lichte stof (als ze zit te hannesen met een fles drinken enzo). Ach, nu hebben we toch de voetenzak er in, dus zie je het niet meer. In de kerstvakantie maar ff kijken of ik em weer helemaal schoon krijg. Voordeel van de gele vind ik wel dat je echt niemand er mee ziet lopen .
Hier idem. Voornamelijk om standaard in de auto te hebben liggen (dan past mijn stokke er nog prima bij zelfs, zo klein is de buggy) en eventueel stukjes meenemen aan de fiets. Deze was maar iets duurder dan de Simba Koelstra maar hier schijnen ze langer in te kunnen (hoger en breder zitvlak) en hij reed lekker soepel. Ik wilde overigens perse een paraplu model ipv een vaste, als vaste hebben we een stokke en deze gebruiken we nagenoeg altijd (over fijn gesproken, díe is pas ideaal ) en wilde er dus ook geen 100den euro's aan uitgeven (anders had ik een nieuw maclaren gekocht a 300 die ook helemaal plat kon, dat was 1 van mijn eisen maar dat vond ik te gek naast een kinderwagen van 1300 euro).
Afgelopen zaterdag hebben wij de maclaren volo aangeschaft voor erbij. Beste uit de test van de consumentenbond. En verder is het de lichtste die wij konden vinden met 4 kilo, paraplu opvouwbaar, kan mee op de fiets en rijdt lekker. En een schappelijke prijs. Hij kan overigens niet in ligstand, dan zou je de iets duurdere van maclaren moeten uittesten.