Ik ben benieuwd wat jullie nou de leukste / origineelste kaart vonden die jullie ooit gekregen hadden/ gezien hadden. Ik heb nog niet veel geboortekaartjes gezien. Maar zag pas een kaartje als een waslijntje met minisokjes en een broekje enzo eraan, en daarop stond de tekst. Ik vond dat wel een hele leuke...
ik had zelf een kubus-kaart, dat vind ik nogsteeds de leukste Ik heb ook wel eens een pak blauwe muisjes gezien, helemaal aangepast als geboortekaartje, vond ik ook erg leuk.
ik vond ons eigen kaartje heel erg mooi en vrolijk. De voorkant kun je zien in mijn album. Wil je de rest zien, kun je altijd pben. groetjes, Amber
Een tijdje geleden zag ik een geboortekaartje in de stijl van een bioscoopkaartje. En bij mn tandarts (die spaart ook geboortekaartjes volgens mij, hele muur hangt vol) zag ik een klein spijkerbroekje hangen, met een wasvoorschriften eraan, maar dan met geboortegegevens zeg maar..
Wij gaan een houten kaartje laten maken, handbeschilderd met de naam erin gefreest, in dezelfde stijl als de babykamer, echt leuk vind ik zelf, iets heel tastbaars, er zit een haakje aan waardoor je het ook op kunt hangen.
De aparte kaartjes zijn altijd superduur, dus daar moet je wel rekening mee houden. Wij hebben er niet zoveel te versturen, dus hadden voor de 1e wel een apart iets. bij "www.buskaartje.nl" hadden we een doosje, daar zat dan een kleine beschuit-boter-muisjes in. Binnenin kon je dan het geboortekaartje plakken, hadden wij zelf ontworpen. Dat paste net door de brievenbus, en was duurder qua verzenden dan een gewoon kaartje. We kregen heel veel leuke reacties erop. Prijzig is het wel, maar wel gaaf De beschuit met muisjesdoos vond ik dit keer erg leuk, maar ik vond het een domper toen ik een proefexemplaar kreeg. Je moet het namelijk plat versturen, mensen moeten het dan zelf in elkaar zetten. Dat vind ik dus persoonlijk helemaal niets.
We kregen ooit een geboortekaartje van een meisje wat rond kerst geboren was en dat was een kaart die je uit elkaar kon halen (voorgestanst of hoe noem je dat), dan weer dwars in elkaar kon vouwen en dan werd het een soort papieren kerstbal met een lusje eraan om in de kerstboom te hangen...erg leuk en super origineel vond ik!