matrasjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anoek1, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    @Moon85

Op het purflo matras moet alleen nog een hoeslaken, verder niets! (anders ben je de doorlatendheid kwijt)
    Het extra (los verkrijgbare) matje moet onder de purflo en op de lattenbodem...

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik heb vandaag 1 bij de leen bakker besteld die van 35 euro hij zag er goed en stevig uit!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ik hoor nu zoveel verschillende dingen, ik weet niet meer wie het zei maar het is inderdaad ons kindje maar vind het wel vervelend als de kraamhulp meteen begint te zeuren.
    Maar bij de purflo adviseren ze alleen een slaapzakje, dus geen dekentjes? is dat niet kkkkoud?

Liefs Anoek

4. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    er zijn ook slaapzakjes met lange mouwen :D

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.861
    113
    Wij hebben zelf thuis de Purflo. Was in het begin even wennen met instoppen, want het veert natuurlijk niet mee zoals een normaal matras. Maar wil je de lakentjes strak hebben dan kun je gewoon een hydrofieldoek ertussen stoppen aan de zijkant.
    Robin slaapt in een slaapzakje met een enkel lakentje en dekentje. Soms heb ik onderaan nog een stukje molton onderlegger, maar die stopt bij haar bovenlijf. Gewoon wat warmer in de winter.
    Het bevalt ons verder wel goed, je kunt het gewoon in de wasmachine doen en dat is wel ideaal. Verder slaat ze heel erg met haar hoofd en het is wel makkelijk dat ze met dit matras wat in het midden blijft liggen, met andere matrassen (die staan wat boller vaak) kruipt ze naar de zijkant.
    Voor mijn ouders hebben we in het oude ledikantje dat matrasje van Leen Bakker in de aanbieding gehaald, voelt ook goed en lekker stevig aan.

Deel Deze Pagina