Hmm. Wij hebben bij de kinderwagen zelf een molton/zeiltjesachtig ding, een hoeslakentje en een dekbedsetje geleverd gekregen. Zelf heb ik dit veranderd, door een dekentje te kopen met lakentjes. Dus, Molton, hoeslaken, bovenlaken, dekentje. Zelfde als bij een bedje volgens mij. (al hebben we daar een aerosleep voor)
Ipv een wiegmatrashoesje heb ik een waskussenhoes; die past beter; zit er namelijk strakker omheen. Daaronder een flanellen luier ipv en molton. En erop een wieglakentje + wiegdekentje.
Ik heb een aerosleep voor in de kinderwagen. Die ademen goed zodat mijn meisje in de zomer niet ligt te zweten en daarbij is het een zijltje en ovetrtrekje in een. Voor de kinderwagen zijn ze maar 25 euro dus daar hoe je het niet voor te laten. Verder heb ik wieglakentjes gekocht en er zat al een dekentje bij de wagen. Voor de extra heb ik nog een wrapper van lodger gekocht, maar dat is echt voor de mooi...
Ik heb een wallaboo voetenzak, past in de maxicosi, maar ook precies in de bak, heel makkelijk. En als ik die er niet in heb, dan heb ik ook een washoes om het matrasje en 1 of 2 dekentjes.
je hebt de meeste dingen in maat ledikant en in maat wieg/wagen. Die tip over de aankleedkussenhoes ga ik ook maar eens uitproberen. Hier zit de bijgeleverde hoes idd wat ruim.