Oefenwee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jantien, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Lig ik zaterdagnacht in bed eindelijk lekker te slapen.
    Ik zeg eindelijk, want ik kon me niet heugen wanneer dat vor het laatst was.

Maar goed ik werd zwetend wakker en had een vreselijke kramp in mijn onderbuik, alsof ik mega/giga ongi moest worden voor de afgelopen maanden alles in een keer.

Niets hielp en na 10 minuten trok het weer weg.
    2 uur later hetzelfde verhaal en zondagochtend ook een keer.

Zijn dat nou oefenweeen?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb het ook gehad, maar bij mij waren het mijn darmen. Ik ben goed naar de wc geweest (na een halv uur, toen ik het door had) en toen was het over.

3. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb het de laatste tijd ook steeds meer. Toevallig lag ik een uur geleden even op bed voor een middagdut, nou ik heb liggen creperen. Last van mijn buik echt een zware ongesteldheidspijn en het leek ook alsof de baby heel raar lag, zo'n drukkend gevoel wat ik niet weg kon krijgen. Nu zeurt het nog na en ook heb ik steeds na die pijn een enorme rugpijn zo nu ook.
    Ik heb ook geen idee wat het is, kan het me niet herinneren van mijn eerste dochter namelijk. Maar toen lag ze ook verkeerd om (stuit) weet niet of dat ermee te maken kan hebben......?

4. Berber

Berber Lid

30 aug 2006
    36
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb het ook 2 keer gehad. Vroeg me toen ook af of dat een oefenwee was. Ik denk het haast wel. Ik merkte wel dat ik maar een beetje ging puffen, dat voelde wel goed, haha.

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Misschien zijn het indalingsweeën?

6. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ja indalingsweeën kan natuurlijk ook nog, dat doet ook zeer.
    Maar daalt ie dan iedere keer dat ik pijn voel en op den duur zit ie toch gewoon goed?

7. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik ga vanmiddag naar de VK en dan vraag ik het aan haar.
    Ik heb het trouwens na zondagochtend niet meer gehad.

8. esther1972

25 sep 2006
    29
    0
    0
    huisvrouw/moeder
    Sliedrecht
    Heb dat ook vrij regelmatig... Soms is het een oefenwee, anders moet ik gewoon even wat lossen op de wc....

Mijn kleintje is al helemaal ingedaald, dus dat is het niet....

Lastig is alleen nu wel dat ik af en toe even moet ontlasten op de wc, maar dat dat niet gaat.... Bruin brood met pruimenjam, here I come!

9. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Voor mij is het allemaal heel vreemd.
    Ik heb de gehele zwangerschap geen kwaaltjes gehad (gelukkig) een pijnlijke harde buik? nooit gehad.
    Wel eens een strak gevoel, maar meer ook niet.
    Dus ik schrok me wild van het weekend.

10. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hier soms wel steken bij mijn schaambot, maar wat ik meer herken zijn inderdaad oefenweeen. Aangezien ik vorige keer rugweeen had, betrap ik me soms erop dat ik mijn adem inhou, als het "in mijn rug schiet", maar meteen daarna besef ik dat het weer die weeenpijn is...

Deel Deze Pagina