Het wordt kouder...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jansen, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Misschien heeft iemand van jullie een goede oplossing...

Onze zoon gaat gewoon onder de douche of in het grote bad met mij of z'n papa. Als ik met hem alleen ben (wat meestal doordeweeks het geval is) is "alleen" badderen best een hoop heisa.

Wij hebben in de badkamer geen goede plek voor het aankleedkussen en geen ruimte voor een commode of kastje erbij in de badkamer.

Op de grond vind ik zelf erg onhandig. Iemand een tip?
    We hebben een erg mooie en ook kostbare badkamer en willen dus ook niet zomaar zo'n aankleedding van Ikea aan de muur schroeven.

2. Ik zette altijd de kachel op Celina haar slaapkamer aan klede haar dan daar aan.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja, gewoon in een badcape wikkelen en op het (verwarmde)kamertje aankleden!

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wij hebben ook geen plek op de badkamer.. maar leg het aankleedkussen op de wc deksel. Dat gaat ook prima.
    Of ik wikkel Tim in een grote handdoek of omslag doek en kleed hem op zijn kamertje aan. (deze is overigens ook niet verwarmt.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Kylian leg ik met aankleedkussen op de wasmachine.

Groetjes Anita

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Misschien met een plank, en daarop het aankleedkussen, op de wastafel?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mischien gewoon in een badje in zijn eigen kamertje?

8. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik nam hem inderdaad altijd mee in een handdoek naar de slaapkamer om hem daar aan te kleden maar ik merk de laatste tijd dat hij toch wat gaat protesteren omdat het wat te koud is.

Ik heb het na veel andere dingen proberen net opgelost door het aankleedkussen op het handdoekenkastje in de badkamer te plaatsen.
    Dit is wel laag maar ik kan er zelf ook op gaan zitten. Probleem dus (voorlopig) opgelost!
    Bedankt allemaal.

9. ciel72

ciel72 Lid

15 jul 2006
    84
    0
    0
    ik neem altijd de aankleedkussen mee naar de badkamer,zodat ze lekker zacht en warm ligt tijdens het aankleden.

10. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik doe Carlos in bad in de badkamer of hij doucht samen met z'n papa. Carlos kleedt ik aan in zijn kamertje, wikkel hem in een badcape voordat we vanuit de badkamer naar z'n kamer gaan.

11. charlotteM

charlotteM Actief lid

22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    In mijn familie werd het badje en spulletjes gewoon op de eettafel beneden neergezet. Alles binnen handbereik en lekker warm.
    Ik weet natuurlijk niet of het handig is, ben er nog niet mee bekend.

Suk6.
    Charlotte

12. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Ik weet niet hou groot je zoon is, maar toen die van mij nog een baby was heb ik redelijk goedkoop een babybad/meubel op wielen gekocht. Eerst in bad en daarna pak je de baby op en schuift het aankleedkussen over het badje. Het meubel zet je daar neer waar het lekker warm is. Je kan het ook in je badkamer zetten, daarna het water weg laten lopen en weer wegzetten in een hoekje. Misschien een idee ?

Deel Deze Pagina