matrassen voor zwaargewichten en draaikonten.

Discussie in 'De lounge' gestart door McDsee, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

#21 Joycey, 1 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2015
    Ja, want bij de meeste bedrijven mag je tot 45 dagen 'proberen' en dan nog terug sturen als het niet bevalt. Althans; daar waar wij besteld hebben wel. De service is hartstikke goed (maar daar betaal je natuurlijk ook voor).

- edit - de beslapen matrassen worden dan voordeliger verkocht in de outlet ;)

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij hebben een aantal jaren geleden de Prestige matrassen bij Leen Bakker gekocht.Waren toen 110 euro per stuk.Lekker dik met koudschuim en een extra toplaag.
    Ik houd niet van die bedden speciaalzaken met al hun praatjes om je vervolgens een matras van 500 euro per stuk aan te smeren.
    Ikea heeft ook heerlijke matrassen.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    ik wil juist een ander matras omdat ik totaal niet tevreden ben met mn ikea matras. word elke week omgedraaid maar toch al kuilen.
    en matras zakt erg door, ondanks dat het een hard matras is.
    zusje heeft een ikea matras en hetzelfde probleem.

iets wat veel voorkomt bij ikea matrassen als ik de ervaringen op internet lees.

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    In ons vorige bed hadden we een latex matras omdat mijn man idd ook een draaikont is en niet de lichtste. Alsof we op een wolk sliepen. Het is niet te tillen zo lomp en zwaar, maar het ligt heerlijk!

Nu hebben we een breder bed (die was 1.40) en staat deze op zolder. Maar stiekem ligt dat bed toch veel lekkerder dan ons huidige bed.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    En toch....

Die van ons was niet eens Auping duur...en slechts 1500 euro ;)...maar ik merk echt wel verschil met ons eerdere goedkopere matras.

6. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Wij hebben stevige pullman matrassen, ik ben een enorme draaier en ook niet de slankste en na 6 jaar slaapt hij nog steeds perfect. En ik lig ook in het midden, maar nooit last van de kier. (Waren rond de 900 per stuk, in de aanbieding 2e voor de helft)

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Een matras voor 1500 euro,Never!!!

8. McDsee

McDsee Niet meer actief

Mijn ouders hebben ook een Pullman, ik heb daar een maand geleden op mogen slapen en lag echt heerlijk, ze hebben hem al minstens 12 jaar! Alleen het type wordt niet meer verkocht. Wil je mij het type Pullman vertellen?

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wij hebben tempur en uit mijn hoofd 2500

Maar een aantal jaar daarvoor al aan t aanmodderen met matrassen, een matras waar na max 2 jaar al hele kuilen inliggen hoe vaak je t ook omdraaid a250,-.. Met alle irritaties en klachten erbij

Maar tempur zit 12,5 jaar garantie op is ons verteld, dus ieder jaar iets minder dan 200,- maar een matras van goud en elke cent waard

Tip Vergeet niet je kan zo goed matras kopen als je wilt maar als de lattenbodem niet goed is, ligt het duurste matras nog niet lekker

Deel Deze Pagina