vrijgezellenfeest zus

Discussie in 'De lounge' gestart door Quiliana, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Haaiii

Das lang geleden,,, een topic plaatsen.. ben er even tussenuit geweest ivm mijn dochtertje...

Afijn...

Heb even jullie hulp nodig..

Mijn zus gaat trouwen en uiteraard hoort daar een vrijgezellig feest bij. we zijn met 11 dames en hebben nog 1 gaatje op te vullen, we doen eerst een workshop en daarna lekker een etentje, maar ertussen zit ongeveer 1 a 2 uur.

We hadden zelf het idee om ergens een terrasje te pakken en dan cadeautjes mee te nemen die je aan haar doet denken, maar dit gaat niet iedereen lukken. vandaar dat we even verder willen kijken voor nog meer ideetjes..

Dus lieve meiden,... mocht je iets weten...:)
    weet trouwens niet of ik voldoende info heb verschaft anders hoor ik het wel...

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Waarom lukt dat niet iedereen dan? Je komt dan gezamelijk bij de workshop vandaan toch?

3. Ehh... iets lekker actiefs? Oud hollandse spelen, of gewoon lekkere strandwandeling, of whatever?

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik dacht ook aan een terrassje pakken, mocht het niet lukken i.v.m. de centjes voor de cadeautjes, dan zou ik een soort spel doen, over je zus. Om te kijken wie haar het beste kent ofzo??

5. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad lekker ergens wat gaan drinken, en dan een spelletje.
    Daar kun je verschillende wendingen aangeven. Wie kent haar het beste, leuke herrinneringen ophalen.
    Laat iedereen leuke fotos opzoeken van vroeger die met haar te maken hebben en dat soort dingen!

6. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    picknick in park, high tea of lunch bij iemadn thuis, twister, uurtje bowlen

7. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik heb een keer gehad dat we voor een paar euro een cadeautje moesten kopen en dan moest de vrijgezel raden van wie het vandaan kwam. Dus het cadeautje moest zeg maar een hint zijn van iets wat je samen gedaan hebt of doet.
    Dit hebben we gezellig tussendoor op een terras gedaan met een drankje er bij. Was erg leuk want soms was het best moeilijk te raden.

8. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ook de vrijgezellendag van mijn zus aan het organiseren. Wij gaan vragen opstellen die we eerst aan haar verloofde gaan stellen en dan moet zij proberen hetzelfde te antwoorden als hem. We zijn er nog niet uit of we het ook gaan filmen of niet.
    Maar ik denk dat we ook een terrasje of zo gaan doen want wij hebben ook een vrij uurtje tussen de workshop en het eten.

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    off topic maar wel leuk om tegen/krijgen: bruidstranen!
    dat is een drankje met bladgoud erin.. het is de bedoeling dat je zus deze fles met haar metgezellen deelt (bijv. allemaal 1 borrelglaasje) en dat ze op de 1e trouwdag dit drankje drinkt met haar man...

Deel Deze Pagina