Ik heb in het ledikant van mn dochter een matras dat ik bij een zaakje heb gekocht die matrassen op maat maken. Denk nu dat het niet zo'n goed matras is. Op de plek waar haar hoofdje ligt zit een kuiltje als ik haar uit bed haal. Dit kan toch niet goed zijn voor haar nek of wel?
Nu al een kuiltje na minder dan 4 maanden vind ik wel snel. En zeker omdat zo'n babyhhoofdje bijna niks weegt.
Is het niet zo'n traagschuim matras? Ik weet niet of ze die al verkopen voor baby's, maar het idee achter die matrassen is dat je er gelijkmatig in wegzakt, en dus goed ondersteund bent.. Voor een volwassene perfect, maar ik weet niet of ze ook goed zijn voor baby's... Als je je hand erin drukt, blijft die er dan ook even instaan en trekt het langzaam weg? Of veert het matras dan meteen weer terug? Als je hand er even in blijft staan is het ws traagschuim. Ik zou sowieso even met de verkoper bellen. Het lijkt me geen van beide erg goed voor een baby...
Tja dat is het probleem. De verkoper is failliet gegaan. Is me nu ook wel duidelijke waarom hahahaha. Ik ga gewoon een goed matrasje halen bij de prenatal. die andere leg ik dan wel in het reisbedje.
Ah... Op die fiets... Ik zou dan ook gewoon een nieuwe halen... Ik heb er een van Prenatal en die bevalt goed. Hij was toen afgeprijst, (Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb )maar de gewone prijs was 59.95... Toevallig heb ik hem gisteren in gebruik genomen, vandaar dat ik nog weet wat hij kostte....
Als het een pocketveermatrasje of een traagschuimmatras is kan dat wel kloppen. Daar komen na verloop van tijd kuiltjes in. Geadviseerd wordt om het matrasje elke maand om te draaien. (geldt overigens ook voor matrassen voor volwassenen.)
bij de matras van youame zag je sochtends ook een kuiltje nu zie ik het niet meer omdat ze teveel beweegt in bed