Hallo, Mijn vriendin is ook zwanger en heeft een dilemma! Ze hebben een meisjesnaam gevonden, maar nu blijkt het toch echt een jongen te zijn. Een jongensnaam komen ze wel uit, maar deze naam vindt ze erg leuk en ze vroeg zich af wat jullie van de naam vinden? Of de naam ook voor een jongen kan. Het gaat om de naam Skout!
ik vind het absoluut geen mooie naam, niet bepaald mijn smaak Denk aan scout of scouting. Maar ik vind het meer een jongensnaam dan een meisjesnaam.
ik vind het ook eerder een jongensnaam dan een meisjesnaam... Of eigenlijk vind ik het geen 'mensen' naam- maar oke, eerder mannelijk dan vrouwelijk.
Ik vind het eigenlijk niet echt een naam en al helemaal niet voor een meisje. Ik zag meteen stout staan of scouting inderdaad. Nee dat zou ik echt niet doen.
is meer voor een jongen, vind het voor een meisje écht niet kunnen, voor een jongen is het al ietsje minder verschrikkelijk.
Oke ladies, Thnx voor de reacties.. ik zal het doorgeven aan mijn vriendin. Dan kan ze het laten weten aan haar partner en er samen een beslissing over nemen....
Ik vind het ook juist meer een jongensnaam Het is niet mijn smaak, maar klinkt wel aardig. Ik moet echter wel aan de scouting denken, dat vind ik persoonlijk dan weer minder. Ik zou er niet voor kiezen...
Even afgezien van of het mijn smaak is..Het is een amerikaanse meisjes naam. Voor een jongen wordt er op internationaal gebied wel zeker een link gelegt naar boy scout (padvinder) hmmm.....