Hoi dames, Mijn man en ik verwachten eind januari een zoontje en we zijn natuurlijk druk bezig met nadenken over de naam. Voordat ik zwanger werd, waren er al 3 namen die wij beiden erg mooi vinden. Maar het lijkt nu een onmogelijke keuze om te kiezen uit deze 3. Ik weet dat we nog veel tijd hebben, maar ben benieuwd naar jullie mening. Bedankt alvast! Liefs, Ctje
1. Sem 2. Mees Sem en Mees beide leuke namen, maar vind Sem net wat leuker Tijn vind ik helemaal niks, daar mis ik wat, vind het een soort kinderversie of bijnaam of afkorting van Stijn / Martijn. Vind het ook kinderachtig klinken.
Ik vind Tijn echt niks, zie er echt geen volwassen man bij, blijft een kindernaam. Vind het ook absoluut niet stoer, in tegenstelling tot je andere twee namen. Bij Mees denk ik wel aan een vogel, dus daarom Sem! Stoer, sterk en ook leuk voor als hij 15 is of 40!
Ik vind Sem écht te veel voorkomend. Mees is ook vrij populair maar komt bijna maar half zo veel voor. Tijn vind ik niet zo leuk. Dus Mees
Onze derde heet Mees, dus daar ga ik voor! Tijn vind ik ook erg leuk.. wij hadden voor de derde Tijm op ons lijstje staan
Tijn! Sem vind ik echt een hypenaam, en ook niet leuk voor een volwassen man. Mees vind ik absoluut niet leuk, gewoon niet mijn smaak.
Tijn! Leuke naam en ik ken ook een heel leuke Tijn (Docter).. acteur Mees, ook een prima naam Sem, vind ik zelf niet zo heel leuk maar dat is gevoel (wel een prima naam hoor)
ik heb op tijn gestemd.. Ik vind alledrie de namen super, maar Sem is te populair naar mijn mening. En Mees, hoe leuk ook, vind ik niet zo leuk voor een volwassen man.