laat ik hem nu wennen aan aandacht s'avonds?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik had al eerder een topic gemaakt over dat Dano de laatste paar weken savonds wakker wordt en soms slaapt nadat ik 15 minuten in de schommelstoel heb gezeten en soms pas nadat hij een flesje heeft gehad. hij slaapt al vanaf 16 weken de hele nacht door is nooit wakker geworden.

Ik vind het ook niet erg om een flesje te maken voor hem maar ben wel bang dat hij er nu aan gaat wennen. soms wordt hij wakker door een vieze luier, dan gaat hij wel direct slapen na het verschonen.

Volgens mij is hij nu in een sprongetje beland en is al weken bezig met zijn eerste tandjes.

Zou dat wakker worden vanzelf weer overgaan of moeten we nu voeding blijven geven s'avonds?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik persoonlijk denk dat het een fase is.

Bij ons gaat het nu ook regelmatig zo. Liggen ze nog niet zo lang op bed en dan begint er eentje te huilen.
    Tja, ik heb geen zin in hele rituelen en geef dan vaak nog een klein flesje die meestal helemaal op gaat. Daarna gelijk weer naar bed en slapen de hele nacht door.
    Mijn idee is dat ze het dan wel nodig zullen hebben.

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wij hebben ook zo'n periode gehad. Ene keer wel honger, de andere keer niet.
    En letterlijk van de ene dag op de andere was het over en ging hij gewoon lekker weer slapen.

We hebben niets bijzonders gedaan, behalve er voor hem zijn. Als hij bang of boos was waren we er voor hem, bij hem. Wel slopend hoor!

Maar goed, ik denk persoonlijk dat hij jou of het flesje even nodig heeft deze periode.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lijkt me een fase. Je kunt toch gewoon aanleggen dan?

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hihi nee dat gaat niet meer. komt niks m,eer uit mijn borsten.

ik sluit me er dan maar bij aan dat het een fase is. vind het ook niet een groot probleem, ben alleen bang dat ik het misschien 'verpest' dor steeds naar hem toe te gaan. maar dat hoeft dus niet.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Welnee, om 'm te verpesten moet je veel harder je best doen hoor!

Wist niet dat je al helemaal gestopt was, dacht dat je nog combineerde, sorry (al mag troostaanleggen altijd hoor :) )

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kan geen kwad hoor ;) Gaat vanzelf weer over!

Deel Deze Pagina