Goh, hopelijk komt het allemaal snel in orde! Het zal wel vreemd zijn als jullie mannetje nu 2 weken slapende gehouden wordt, neem dan zelf ook genoeg rust! Zal hij dan nadien naar huis mogen met een monitor of zo? Veel sterkte en hopelijk mag hij snel naar huis!
Hoi Mirtje, Probeer het zelf idd aan te geven dat je liever wil dat Mats in het AZC blijft. Je hebt er anders nog kans op dat ie dalijk terug mag en dan weer opnieuw naar het academisch ziekenhuis voor de maagoperatie. (En zulke geintjes worden dus echt regelmatig uitgehaald!) Hou je voor jezelf momenteel ook een dagboekje bij? Dit is misschien wel aan te raden, want je leeft nu echt op die automatische piloot en het verwerken dat komt over een tijdje pas als jullie mannetje thuis is en jullie de rust weer hebben terug gevonden. En iedereen kan mooi zeggen dat je aan jezelf moet denken en dat je rustig aan moet doen, maar dat doe je toch niet. Probeer gewoon af en toe even te rusten, desnoods pak een lekker boek erbij ga ik een luie stoel naast Mats zitten en ga lezen (dat deed ik pas in de laatste weken van Sam in het ziekenhuis). Groetjes Daphne
Hoi Mirtje, Hoe gaat het nu met Mats. Heb al even niets meer van je vernomen. Ik hoop dat het beter gaat. Laat even wat weten. Groetjes Karin
goh jullie moeten je dood geschrokken hebben. hoop dat alles goed komt en dat hij er niks aan over heeft gehouden. groetjes Talia
Ha meiden, Mats is stabiel, ligt in het AMC. Helaas is hij wel gevoelig voor infecties, en aangezien er in het ziekenhuis een hoop vieze beesten zitten heeft hij er ook weer 1 te pakken. Maar ze hebben hem goed in de gaten, dus antibiotica krijgt die al. Maar hij ligt heerlijk te slapen en is qua beademing redelijk stabiel. Volgende week wordt hij hopelijk geopereerd aan zijn maagje, dan hebben we dat ook alweer gehad. Hij is nu toch slapende en krijgt spierverslappers. liefs Mirtje
hallo mirtje, wil je even een dikke knufel geven. wat een zware tijd. zal veel aan je kanjer denken......wat een vechtertje. veel liefs mamsie
Gelukkig houden ze Mats goed in de gaten! Maar hoe gaat het met jullie? Trekken jullie het nog een beetje? Sterkte en een knuffel!
Hoi Mirtje, Goed om te horen dat Mats het goed blijft doen. Het zal inderdaad wel een zware tijd voor jullie zijn. Heel veel sterkte en ik hoop dat hij heel snel opknapt. Groetjes Karin
Lieve Mirtje, Veel succes met jullie knappe vechtertje! Hopelijk gaat het met jullie ook wat? Het moet toch wel een heel zware periode zijn! Veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie allen! Sandra
Ha meiden, We hebben afgelopen maandag gesprek gehad met de IC artsen. Ze vroeg eerst hoe wij dachten hoe het met hem ging. Dus wij zeiden nou wij denken dat het goed gaat. Toen zeiden zij zo denken wij er ook over, ze zijn heel tevreden. Hij heeft geen infectie meer, het was hetzelfde beest als in Leiden. Dus die is nooit helemaal weggegaan met die antibiotica. Maandag gaan ze kijken of de tube er uit kan, maar ze zijn heel positief. Dus ik hoop dat het gaat lukken en dat de wond in zijn keel goed aan het genezen is. Gister is de anesthesist langs geweest voor de operatie aan Mats zijn maagje. En joepie hij is goedgekeurd, geen enkel probleem. Hij wordt morgen geopereerd, dan hebben we dat ook maar achter de rug. We gaan straks weer naar hem toe, en blijven vannacht in het Ronald Mc Donald huis slapen. Liefs Jammie
hey jamie, goed nieuws meid ben echt zo blij voor jullie. en morgen al de operatie, 't gaat goed vooruit nu, er zal een kaarsje branden voor ons vechtertje Annabel