Wat moet dit een supergevoel zijn voor jullie! Ik zal aan mijn'beschermengel' vragen om met de operatie over jullie kleine te waken als je t goed vind Knuffels van Anne-Fleur en Break a leg van mama
ben blij dat allemaal beter gaat.hoop de operatie goed gaat.hoop dat maandag idd die tube eruit mag.ik wil jullie veel sterkte wensen voor morgen.
Hee meis, Hoop zooo dat het goed is gegaan vandaag! Maar zoals de kop al zegt, Mats is een vechtertje, dus ik heb er alle vertrouwen in! Ik hoop echt dat hij heel snel met jullie mee naar huis mag en dat je dan ECHT kan gaan genieten van je prinsje. Het duurt veels te lang dit. Liefs
Ha meiden, de operatie ging gister niet door, de chirurg had geen tijd of zo iets..We hoorden dit woensdagmiddag pas, waren heel erg teleurgesteld. Maar gistermiddag kregen we goed nieuws, Mats staat voor vandaag op het OK programma. Hij wordt om 14.40 geopereerd! Maar hij doet het nog steeds hartstikke goed, dus we zijn heel ! Maandag wordt superspannend, eigenlijk zondag al want dan gaan ze de medicatie afbouwen. Ik vind het heel eng, maar het schijnt dat het ergste wat kan gebeuren is dat de tube er weer in moet. liefs Mirtje