hallo mirtje ik zag dat je vandaag jarig bent gefeliciteerd en ook met jullie kleine vechtertje mats met zijn 2 maanden had ook a op de site gekeken van mats wat een mooie jongen hoop dat alles echt gauw goed komt groetjes yvonne mama van iris
Alsnog gefeliciteerd met je eigen verjaardag en die van Mats natuurlijk. Wat een lieve site heb je, heb er ook een berichtje achter gelaten. Dikke knuffel, Qwizzle & Silvester.
Bedankt Daisy! De avonturen van Mats volgen we op de voet! Maar ik ben erg benieuwd hoe het nu met Mirtje zelf gaat. Dus we uppen hem weer een keer, in de hoop dat Mirtje een keer tijd heeft om op zp te kijken...
Thanx Elmo! Welkom thuis Mats! Mirtje en man, geniet van jullie mannetje! EINDELIJK is hij weer bij jullie!
Ik heb even op jullie site gekeken, wat hebben jullie veel meegemaakt zeg! Ik heb niet alles kunnen lezen maar ik heb wel even door d efot's gebladerd... Wat een schatje zeg! Geweldig dat hij nu eindelijk naar huis mag! Geniet van elkaar!
Mij hemel ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, wat moet dat erg zijn geweest voor jullie jeetje mina zeg ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik zou helemaal gek worden als dat met die kleine van ons zou gebeuren....