vreselijk heftig zeg, gelukkig hebben jullie snel gereageerd thuis en dat zal hem waarschijnlijk gered hebben. heel veel sterkte!
jeetje meid. dat is schrikken. heel veel succes en sterkte de komende tijd. dat jullie mannetje maar heel snel op mag knappen. liefs, runner.
Heel veel sterkteee ! Hoop dat ie snel weer helemaal beter is.. en dat ie verder kan groeien tot jullie lieve grote spruit !
Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Heel veel sterkte voor jullie mannetje, wel een bikkel hoor!
Wat een verhaal meid,...maar Mats klinkt echt wel als een vechtertje ja! Ik hoop dat jullie vandaag goed nieuws over de scan krijgen,heel veel sterkte!
oh meid wat schrikken. Zo iets dierbaars en dan het idee dat je hem kwijt had kunnen raken ....Krijg een knoop in mn maag.... Heel veel sterkte en geef die kleine een dikke knuf. Hoop dat jullie vanmiddag duidelijkheid krijgen over wat er aan de hand is/was.
mirtje ook van mij ne hele dikke knuffel en geeft een schat van u zoontje er ook maar ƩƩn! amaai wat een verhaal hoop dat ze het rap vinden en dat de kleine man terug naar huis kan komen. hier brandt er een kaarsje voor jullie Annabel
Dankjulliewel allemaal... Zijn net bij hem geweest, ik schrok wel van hem en heb weer flink gehuild. Het is Mats niet, zo'n opgezet gezichtje door het vocht. Ben zo bang! Maar toch zijn ze gematigd positief en dat ie herstellende is. Ze kunnen nu ook zeggen dat hij het Rhinovirus heeft, hij was verkouden en had snottebelletjes. Wij hebben het allemaal wel eens maar bij babytjes kan het heel erg heftig zijn. Nu is het nog afwachten op de uitslag van de ct scan, die krijgen we of vanmiddag of morgen want ze willen ons ook gelijk gaan vertellen wat de plan van aanpak is. Dus weer wachten! Liefs
Jeetje meis wat een ellende zeg voor jullie kleine mannetje! Heel veel kracht en liefde van hier uit toe gewenst meis ...
uiteraard ,alle kracht en heel veel beterschap toegewenst. ook een positief verhaal: kindje van een collega van me heeft iets vergelijkbaars gehad, een paar van dat soort virussen doorelkaar ( kindje was iets ouder), ook een hartstilstand, een paar weken kinder IC in Groningen, maar kindje is er helemaal doorheen gekomen, en zo sterk als wat. Kinderen zijn sterk en felxibel, ik hoop dat dit ook voor julle kleine vechter zal gelden
Jezus! Wat erg zeg! Ik wens jullie veel sterkte toe! Man o man wat moeten jullie in angst hebben gezeten,en nog denk ik zo! Gelukkig is jullie kleine een vechter! Sterkte