oh meid zit hier Jullie mannetje is bijna net zo oud als onze meid en moet er niet aan denken dat dit allemaal met haar gebeurd Ik hoop dat je snel met meer goed nieuws komt
Goed nieuws! Wat fijn dat hij zo goed gaat! Ik hoop voor jullie dat hij snel weer helemaal beter is en mee naar huis mag! Liefs, Marian
Hier ook een tranende mama ik heb gewoon kippevel en de tranen in me ogen. Gelukkig dat het weer goed gaat. Heel veel beterschap en Mats is een vechter en het gaat zeker goed komen!
Wat een vreselijk verhaal, krijg er kippevel en tranen in mijn ogen van. Fijn dat alles nu gelukkig een beetje beter gaat. Heel veel sterkte en ik hoop dat hij snel met jullie mee naar huis mag. Liefs Jolanda
wat een vreselijk verhaal! gelukkig heeft hij het gehaald! nog heel veel sterkte! en hoop dat de rest van de uitslagen goed zijn! xxxjes mariska
Jee , wat een nare ervaring zeg ! Gelukkig gaat het al een stuk beter met jullie ventje en komt hij er weer bovenop . Ik wens je toch nog wel heel veel sterkte ,want zo een operatie is ook niet niets . Groetjes Joyce
Ha lieve luitjes, Hier weer een Mats update! Het ging hartstikke goed met Mats, we hebben even van hem mogen genieten. Gisteravond lekker bij zijn mamma op schoot gezeten met alle toeters en bellen. Hij had een goede kleur, en alle toeters en bellen bleven ook stil. Dus was heerlijk rustig. Wij werden vanmorgen vroeg gebeld, dat het vannacht weer mis gegaan is. Ze hebben hem weer moeten reanimeren dmv hartmassage. Gelukkig duurde dit veel en veel minder lang dan vorige week en hadden ze hem snel weer bij. Hij heeft het megazwaar en vecht weer voor zijn prille leventje. Wel aan een andere beademing, maar ze hebben daar goede resultaten mee bij kleine baby'tjes. Dus we pakken die positieve "strohalm" graag beet, en zo gaan we weer met goede moed verder. Hij is nu weer zo goed als stabiel, maar ja dat wil dus ook helaas niet alles zeggen.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte! En Mats kom op jonge Je bent een vechtertje! Dikke knuf van mij en Yassir
O nee. Weer misgegaan? Dat arme mannetje. Kom op Mats, je kan het! Ik wil jullie veel sterkte toewensen.
nee toch........lijkt het eindelijk goed te gaan, gebeurt dit weer........... Mats kom op jongen! en voor papa en mama een knuffel
mirtje heel veel sterkte meer kan ik helaas niet doen dan aan julie denken en hopen op goede resultaten voor Mats. Lief dat je doe moeite neemt om hier ons op de hoogte te houden meid.
KOM OP MATS....JE KUNT HET! We leven hier ook ontzettend met je mee meid! Wat ellende in z'n jonge leventje.