Mats komt na hartstilstand weer thuis!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mirtje, 31 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Eindelijk wat beter nieuws! Mats is een echte vechter, geeft gelukkig niet zomaar op! Hopelijk mag hij weer snel naar huis toe. En geniet dan inderdaad van elkaar. We blijven duimen voor jullie kleine Mats.

Heel veel liefs,
    Qwizzle.

2. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ongelooflijk zeg. Weten jullie nou al een reden waarom zijn hartje er steeds mee ophoud?

Heel veel sterkte!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoe is het met Mats?

Kwebbel

4. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja meid, hoe gaat het met jullie? Moet zeggen dat ik vaak aan jullie denk. Zeker om dat onze kleintje zo vlak na elkaar zijn geboren.....

knuffel voor jullie!

5. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hij heeft het nog erg zwaar en zal echt nog even een tijdje moeten herstellen. Ze houden hem nog steeds slapende met slaapmiddel en morfine omdat hij anders te onrustig wordt door de tube van de beademing. Zodra zijn longetjes er beter uit zien zullen ze wat meer gaan doen, hij heeft nu al zijn energie nodig om te herstellen.

6. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi mirtje..

fijn dat het iets beter gaat met Mats..
    en ja al zijn energie is nodig om te herstellen dus laat hem maar lekker aansterken en slapen..

dikke *knuf* vvor Mats en sterkte voor jullie

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn! krijg al kippevel als ik het lees.

Heel veel sterkte gewenst!
    Hopelijk komt alles weer goed!

8. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Inderdaad fijn dat het weer iets beter met hem gaat.

Nogmaals heel veel sterkte toegewenst!

9. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    Mirtje, ik hoop dat het snel beter gaat met jullie mannetje, wij denken aan jullie....
    sterkte

10. sim

sim Niet meer actief

van mij ook heel veel sterkte!

11. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Wat is jullie ventje toch een vechter. Wat zullen jullie trots op hem zijn. En wat zal dit allemaal moeilijk zijn. Lijkt mij erg moeilijk als je kindje in slaap wordt gehouden omdat hij te veel last heeft van de tube. Ik hoop echt dat het snel beter gaat.
    Maar ik moet zeggen, Mats heeft het vechten niet van een vreemde, ook jullie zijn doorzetters dat jullie hier zo goed mee om kunnen gaan. En ik weet wel je moet wel, maar toch ook van jullie is het knap. Niet alleen Mats verdient alle respect, jullie ook.

Een dikke knuffel voor jullie

van Inge en mij

12. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lieve meiden,

Het gaat de goede kant op met ons mannetje! Sinds gister ligt ie weer aan de gewone beademing omdat dat andere ding weer kapot gegaan is. Maar hij reageert zo goed op die beademing dus hebben ze hem daar aan gelaten. Hij is weer heerlijk rustig, alleen met verzorgen iets minder, dan heeft hij weer wat meer zuurstof nodig. Ze zijn het slaapmiddel en morfine opeens aan het afbouwen, dus hij wordt wat meer wakker. Joepie! Vanmorgen is Wouter geweest, en Mats heeft hem de hele tijd aan liggen kijken met 1 oog, andere oog zit dicht door vocht en ligt onder. En heeft de hele tijd op Wout zijn vinger liggen zuigen. Moesten speentje meenemen, maar die was Mats zijn pappa vergeten haha...

Vanmiddag gesprek met de arts, ik ben benieuwd!

@Jessica, ik krijg tranen in mijn ogen van jouw stukje! Dankjewel meis! Je hebt misschien wel gelijk, ik begin steeds meer te accepteren dat we zo sterk zijn ook al gaat het vanzelf!

13. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    mirtje wat een goed nieuws meid, een echt vechtertje hebben jullie wees daar maar zeker van. en als ze beginnen afbouwen kan alleen maar iets goeds betekenen. Succes bij de dokter straks

Annabel

14. Wat een vechter is het zeg! Heel veel sterkte.
    Wacht met goede hoop op de volgende update.

Jolanda

15. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Vol bewondering heb ik het hele topic van voor tot achter gelezen. Eerst wordt je moeder, wat je hele wereld op z'n kop zet en vervolgens krijg je dit er ook nog overheen. Dat Mats zo'n vechtertje is komt omdat hij jullie als ouders heeft uitgekozen en graag bij jullie wil zijn en blijven. Jullie horen bij elkaar. Hij vecht voor jullie en jullie voor hem. Ik hoop het zelf nooit mee te maken. Ik heb ontzettend veel respect voor jullie als ik lees hoe jullie je hier doorheen slaan! Geniet van alle kleine momenten, daar kun je veel kracht uit putten. Vergeet jullie zelf niet!

Ik brand een kaarsje voor jullie!

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wat fijn! Succes vanmiddag.

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat het weer wat beter gaat mirtje!

18. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    he gelukkig weer goed nieuws! Oh meid wat zijn jullie sterk. ws doe je wat je moet doen, maar knap dat je het hier nog steeds komt melden! Je hebt genoeg aan je hoofd lijkt me ;)

Dikke knuffel voor jullie!

19. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ben blij om te lezen dat het nu wat beter gaat met jullie ventje.wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.
    dikke knuffel van mij

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Fijn dat het wat beter gaat...

Deel Deze Pagina