We weten nog niet wat we krijgen maar wat vinden jullie leuker?Grote zus heet Jayda Jayda en Aimée Jayda en Yuna En jongens naam komen we alleen op Aiden. Wat vinden jullie hiervan?Hebben jullie nog andere ideeën?
Jayda en Yuna vind ik leuker. Jayda en Aiden vind ik niet zo leuk klinken. Als je het heel snel uitspreekt lijkt het wel Jayden. Misschien andere ideetjes.. Jayda en Collin Jayda en Devin Jayda en Morgan
Jayda en Yuna Jayda en Aiden (Eden) vind ik ook leuk samen. Opties: Jayda en Dean Jayda en Vince/Vinz Jayda en Levi Jayda en Joah (Djoah) Jayda en Duke/Duuk Jayda en Dax Jayda en Lennox Jayda en Milan Jayda en Quinn Jayda en Ferron Jayda en Jordan (vind ik zelf leuker voor een meisje) Jayda en James Jayda en Justin Jayda en Morris
Ik zou Yuna / Juna niet doen denk ik, lijkt wel veel op Jayda qua klank. Maar Aimée vind ik niet mooi. Aiden vind ik ook aardig veel op Jayda lijken qua klank. Vind Aiden ook niet zo'n mooie naam. Andere ideeën: Alexa Aliah Alissa / Alyssa Amber Amy Anise / Anice Ashley, Ashlyn Aspen / Espen Aster Autumn Bijou Camilla Carmen Chloë Clover Coral, Coralie Daisy Daiyu Dalia Dawn Emerald Emily Emma Esmee Evie Fawn Fen Fleur, Flore, Flora Gaia Gemma Glenn / Glen Gwen Hazel Heather Holly Inaya Iris Isis Ivory Ivy Jasmine / Jazmin Jordyn, Jordan Jorie Julia June, Juno Kaylin / Kailyn Keira Lauren Leah Lilly Lissa Lizz Loïs Lora Lucy Lucy Luna, Lune Mae / May / Maye Magalie Maia Maisie Mala Mara, Mare, Maren Margit Marina Marit Marjory Mayra Meadow Megan Mia Myrtle Nessa Noëlle River Robin Rose Ruby Senna Skye Summer Sylvie Tansy Tara Terra Veronica Victoria Violet Willow Zara Zinnia Ziva Zoey / Zoë Adam Alex Allan Alston Arthur Ash Aspen Austin Beau Ben Bentley Berry Birch Blaze Bodhi Bradley Brandon Bruce Bryce Collin Dale Dave Devin Eben Evan Felix Ferre Flint Glenn / Glen Ian Irvin Isaiah Ivan Jasper Jett Joas Jordan Kai / Kaj Kay, Kayden Kieran Langston Leif Leo Leon Lex Livingston Logan Luka Mason Milo Noah Ofir Olaf Oliver Onyx Orion Otis, Odis Philip Quin, Quint, Quinten Ravid Roan Scott Seb / Sepp Silvan Sky Sky Stanton Sten Storm Sylvester Thurston Travis Trevor Tristan Tyler Viggo Vigo Winston Xander
Yuna! Voor een jongen: Roan Boyd Cris Xavi Quint Nero Revi Vince Ferdi Jari Dean Deon Heel divers, maar misschien zit er wel iets tussen
Dank jullie wel voor de reacties!Meer ideeën voor jongens namen zijn welkom Wat we nog meer leuk vinden zijn Kian, Ravi