hij 24, zij 82 en pas getrouwd

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by rach84, Nov 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Een 24-jarige Argentijnse man is getrouwd met een vrouw die 58 jaar ouder is. De bruidegom, Reinaldo Waveqche, zegt dat hij oudere dames altijd al aantrekkelijk heeft gevonden.

'Het kan me niet zoveel schelen wat andere mensen hiervan zeggen', zegt Reinaldo. Op de vraag of het huwelijk alleen platonisch zou blijven, antwoordde hij: 'We zullen zeker verder gaan dan dat'.

Reinaldo is al enkele jaren verloofd met de 82-jarige Adelfa Volpes. Nadat de moeder van Reinaldo overleed, ging hij op 15-jarige leeftijd bij Adelfa inwonen. Hij werd meteen verliefd op de oudere dame.

Reinaldo zegt dat zijn echtgenote erg belangrijk voor hem is en dat hij haar bewondert om haar lust voor het leven.

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Jammer dat er niet bij staat of ze rijk is, want dat is vaak de reden dat ze trouwen met een hele oudere man/vrouw ( zie anna Nicole smith)

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    die spoort niet

4. Niet meer actief

:confused:
    ach ja als hij maar gelukkig is he ;)

5. MamavanTim

MamavanTim Actief lid

May 6, 2007
    104
    0
    0
    Deze dame is na hun huwelijksreis overleden... na 25 dagen huwelijk.
    Ben erg benieuwd wat ze nagelaten heeft aan haar kersverse man ;) Snel verdiend denk ik dan bij mezelf :rolleyes:

(Ik geloof niet in ware liefde als er zestig jaar tussen zit.. :confused: )

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik geloof er ook niet in. en als het blijkbaar echte liefde is dan zind ik het gewoon vies.

sorry hoor maar ik vind het gewoon wagelijk en jog iemand en dan een ouder iemand. meot er echt niet aan denken.

7. hebben ze toevallig een mooie bergtop bezocht, en toen '...OEPS!..' viel het kersverse bruidje naar beneden? ;)

ik geloof eigenlijk wel in ware liefde, ook bij een groot leefetijdsverschil. alleen als het oudje een dijk van een geldbedrag achter de hand heeft geeft dat wel redenen om te speculeren. vooral als ze 25 dagen later het loodje legt. kan trouwens ook teveel zijn geweest, zo'n jonge man in bed.. :rolleyes:

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ze is een natuurlijke dood gestorven.
    Ik had dit dus ook gelezen wist niet dat het over dit koppel ging.
    maar ja ze was wel rijk!

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Heeft ze veel geld misschien? ;)

10. als je rijk bent meestal wel ;)

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    aha dat kan toch niet?

12. Het is vast een manier geweest om zeker te stellen dat hij de wettelijke erfgenaam werd

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zou zelf ook even vraagtekens plaatsen, maar geloof op zich wel in echte liefde ongeacht leeftijd. heb daar toch al meerdere voorbeelden zeer gelukkig mee zien worden, maar sja.... als verhalen op deze manieren verteld worden lijken ze altijd 'verdacht' ;)

Share This Page