Mijn voorhoofd en neus is bij mij ook vetter dan de rest.. is altijd lastig ja.. maar deze is voor mij wel perfect!
Bedankt voor alle tips! Heb een hoop reviews gelezen gisteren en het wordt die van mac. Over de cc van clinique kwam ik veel tegen over glimmen, dus die durfde ik niet aan. Die van vichy leek mij ook wat, maar daar las ik weer over dat de kleur niet geschikt is als je een vrij lichte huid hebt. En met garnier heb ik dan weer niet zulke goede ervaringen Afpoederen doe ik trouwens altijd, ook met foundation.
Trouwens Google eens op etat pur Zei hebben ook goede betaalbare producten. En anders Paula's choice duurder maar werkt perfect en dan kijken naar de producten met sysilizuur er in( goede werkzame stof tegen puistjes en grovere poriën )
Ik blijf erbij dat die van MAC echt geweldig is, en heb al heel wat geprobeerd. Dit is wel een goede review: MAC Prep + Prime Beauty Balm - MAC BB Cream - Miss Lipgloss of MAC Prep + prime BB Beauty Balm Cream | Mascha's Beautyblog - Beautygloss.nl