Nou nou en met een vaart. Precies om 12.00 in de nacht van 23 op 24 februari kreeg ik de eerste wee en die was meteen goed raak, om 1 uur in paniek mijn moeder maar gebeld dat ik het niet meer volhield. Om half 2 wilde ik naar het ziekenhuis (normaal hier om in het zkh te bevallen), daar werd de verloskundige gebeld. Nou, die kwam net op tijd binnen want ik wilde al gaan persen haha. Om 2.47 is onze mooie zoon Matthijs geboren met zijn 51 cm en een gewicht van 3610 gram. Dat was wat je noemt een flitsbevalling hihi.
Van harte met de geboorte van jullie mannetje , leuke naam ook Geniet ervan , het is zo voorbij die kraamtijd
hoi hoi, Bedankt voor de reacties allemaal! Enige nadeel van de flitsbevalling is dat mama te vroeg begon met persen en hij nu een gek tuuthoofdje heeft haha, maar dat trekt weer bij. En over de rupturen zal ik het ook maar niet hebben, de verloskundige is heel creatief bezig geweest met 1 lange draad en maar 1 knoopje, ze is vast goed in borduren hahaha). Manneke is alweer een week oud bijna, gaat eeeeerg snel! Groetjes!