Over iets meer dan een week staat Ogene op t podium van t eurovisie songfestival Wat denken jullie?? Gaan ze door naar de finale en wat vinden jullie van de outfits?? Benieuwd naar jullie visie
De outfits heb ik nog niet gezien maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze de finale halen, iedereen kan horen dat ze super goed zingen. Ik kan niet wachten tot de halve finales en natuurlijk de grote finale, ik ben dol op het Songfestival!
Ik heb nog niets gehoord of gezien, want ik wil graag verrast worden! Doe ik elk jaar Ik vind het Songfestival toch zo leuk, hè :')
Ja ik ben er ook dol op. T weekend van de finale zitten we met schoonfamilie in huisjes om hun 40 jarig huwelijk te vieren maar zaterdag avond zit ik toch echt voor de tv. Helaas voor hun is dat mijn avondje. Kan me niet snel genoeg gaan tot volgende week donderdag en zaterdag
Ik heb er alle vertrouwen in. Ik vind de outfits mooi en die stemmen wauw De eerste repetitie beelden zagen er ook mooi uit en ze stijgen al bij de bookmakers. Ik kan ook niet wachten tot donderdag.
Ik ga ook kijken! Ben heel benieuwd.. De 1e halve finale wil ik ook kijken. Ik vind het altijd leuk om te zien wat er allemaal is.
Wat vinden jullie van de kleding? Ik denk dat het leuker was geweest alledrie een jurk of alledrie een broekpak. Ik vind het haar van Shelley zo met die staart en die pony op deze manier ook niet zo denderend. Ik vind haar het mooist zoals hier: Ik ben benieuwd of het liedje wel pakt. Het is een mooi liedje maar of dit nou het liedje is voor dit festival...Ik denk dat ze met magic echt heel heel heel veel kans hadden gemaakt. Dat is echt een liedje dat blijft hangen!
Australië is wel een potentiële winnaar. Jammer van het feit dat hij zo groot is afgebeeld op de achtergrond. Correctie; die valse noten zijn wel jammer haha
Ik heb het ook aan staan, meer op de achtergrond. Donderdag kijk ik ook als het kan. Vind het wel raar waarom Australië meedoet met het Euro songfestival, net zoals Israël.
Ah, ik heb eigen een beetje medelijden met het meisje uit Belgie. Ze zag er uit alsof ze ieder moment in tranen kon uitbarsten tijdens het zingen
Vind het nog helemaal niets. Val bijna in een depressie, wat een melodramatisch kattegejank tot nu toe.