Mattie niet de biologische papa van tweeling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 2g4e, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Whahah serieus?? Ik had jouw post nog niet gezien hahah.

Precies, dit is niet in een vlaag van woede gebeurd.
    En idd het is ook erg triest allemaal..

2. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.231
    113
    Dat hij dolblij was na deze wonder zwangerschap kan ik mij heel goed voorstellen. Kijk op deze pagina eens hoe dolblij mensen zijn bij zo'n wonder! Daarnaast was hij een publiek persoon (dat wist ze). En heeft hij al zijn acties in overleg met haar gedaan. Zij was namelijk ook te horen in het programma en heeft zelfs interviews gegeven over haar zwangerschap en hun "ouderschap".

En het is naïef om te denken dat iedereen in jouw omgeving zijn mond zal houden over zo'n situatie. Dit is niet even een "relatieprobleempje". Niet alleen hij is bedrogen. Maar de zogenaamde grootouders en ooms en tantes zijn ook voor de gek gehouden. Die zijn natuurlijk ook zeer betrokken bij de situatie. En door een hel gegaan vanwege de vroeggeboorte en opname in de Nicu. Dat zou betekenen dat oma niet eens aan haar eigen vriendinnen zou mogen vertellen wat er is gebeurd? En dat zijn broers en zussen een meelevende familie niet mogen zeggen dat ze niets meer over de baby's willen horen??

Ze heeft iedereen meegetrokken in haar leugen. En die komen altijd uit...

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hij heeft het zelf geen groot nieuws gemaakt, dit is groot nieuws omdat hij een bekende Nederlander is en dit zo bizar is dat het nauwelijks te bevatten is. Zoveel fans leefden met hem mee, hij is altijd heel open geweest over zijn privéleven, en nu dus ook.
    Ik denk niet dat er een betere manier was dan hij heeft gedaan.
    En ik ben geen fan van hem of zijn show, ik vind gewoon oprecht dat hij het goed aangepakt heeft. En dat hij als een God wordt behandeld, het is nogal wat wat hij nu meemaakt, iedereen heeft medelijden met hem, heeft niets met God te maken ;).
    Voor haar vind ik het ook sneu, zij zal er op aangekeken worden en zal zich ellendig voelen, wat ze zich waarschijnlijk al voelde vanwege de zorgen. En dit zal haar nog lang achtervolgen. Maar dat heeft ze toch echt zelf veroorzaakt.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ach kom op ... je hebt de aankondiging gemist denk ik dan, want hij heeft het zelf met veel bombarie bekend gemaakt. Compleet met cliffhanger. Had hij gewoon niets gezegd, had er geen haan naar gekraaid, hooguit een fotootje in de Privé. "Mattie wordt vader!!!". Ik wist niet eens wie hij was toen dat in de media kwam.

en je hebt gelijk ... God was een verkeerd woord ... ik zocht het woord "heilige';)

En ja, dit is echt haar schuld, maar BN-ner zijn betekent niet dat je dus altijd maar je hele hebben en houwen op straat moet gooien. Sterker, juist omdat je al een BN-ner bent zou je je prive zaken het liefst bij je willen houden.

Maar goed, ik reageer toch maar weer ;) nu ga ik echt ophouden

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat hij een tweeling verwachtte heeft hij inderdaad groots gebracht, maar zo zijn ze ook in die show. Dat is toch ook prima en heeft niets te maken met het nieuws wat hij nu naar buiten heeft gebracht? Ik dacht dat je bedoelde dat hij het als groot nieuws bracht dat hij niet de vader is. Nogmaals, omdat hij bekend is en vragen krijgt en familie hier ook mee moet dealen, heeft hij het naar buiten gebracht. Omdat de roddelpers hier toch wel achter zal komen. Jammer dat je daar telkens niet op reageert. Hij heeft ook te maken met familie die toch ook niet altijd maar hun mond kunnen blijven houden. Dat is ook al genoemd.

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Misschien liggen de vruchtbaarheidsproblemen wel aan zijn kant... En kan zij wel natuurlijk zwanger worden. Is ze 'gewoon' vreemdgegaan.
    Echt heel erg triest voor hem.
    Overal duikt die foto op met het t-shirt dat bedrukt is met de tekst erop wat nu een grote leugen blijkt te zijn.

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Eens!

Ondanks dat wel hartstikke lullig voor m, maar alle aandacht heeft deze gast (ken m verder totaal niet) duidelijk zelf over zich afgeroepen.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ongeveer 1% van de kinderen is niet biologisch van de vader die hen opvoedt. 1 op de 100 vind ik nog best veel.

Slechts een procent

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik had ook een ontzettend sterke kinderwens. En ik zou het zeker begrijpen als iemand haar relatie beeindigd omdat haar vriend of man niet bereid is om de mmm in te gaan. Maar hem bedriegen en voorliegen met een zogenaamde wonderzwangerschap is fouter dan fout. Wees dan een volwassene en verbreek je relatie en ga bammen.

10. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Helemaal mee eens!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En jij verkeert waarschijnlijk in de waan dat je denkt dat de media er dan wel nooit zal achterkomen, kuch. Krijg je allerlei roddels die totaal niet waar zijn. Want is het niet gek dat een man zijn vrouw met te vroeg geboren tweeling plots verlaat?

Kun je die roddels die allemaal onwaarheden naar buiten brengen, dan niet beter voor zijn ipv achteraf alles weer proberen recht te praten? Is iedereen beter af als je het daarna bekend zou maken? Dacht het niet. Het leed is dan allemaal al geschied namelijk!

En hij mocht het van jullie niet groots aankondigen blijkbaar. Het is nu allemaal zijn eigen schuld. Zijn blijdschap mocht hij niet letterlijk van de daken schreeuwen, want hij is een BN-ER. ...Hij was zo blij dat hij eindelijk vader zou worden, maar kon beter zwijgen. Blijdschap mag je immers niet delen op je eigen manier. Want je bent een BN-ER. Blijdschap mag je alleen delen als je op ZP zit.....
    Het is dan blijkbaar ook indirect zijn eigen schuld dat zijn vrouw vreemd is gegaan. Heeft hij zelf over zich afgeroepen.
    Krom eigenlijk toch?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Eens!! Goed gezegd!

13. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Tja, hij was gewoon ontzettend blij om vader te worden en heeft dat uit geluk van de daken geschreeuwd. Ik snap dat wel. Hoe had hij ooit kunnen voorzien dat dit zo zou uitpakken?
    Verdrietig voor alle partijen.

14. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik begrijp niet zo goed op welk punt Mattie iets over zichzelf heeft afgeroepen, of 'waar twee kijven hebben twee schuld'?

Of zijn vriendin nu is vreemdgegaan of op een andere manier zwanger is geworden is kennelijk volledig buiten Mattie om gedaan. Ook lees ik nergens dat überhaupt sprake is van 'kijven'. Als zijn vriendin niet gelukkig was in haar relatie (vreemdgaan) of als zij ontevreden was over de afspraken over mmm (zaaddonor op andere manier) dan had ze heel wat andere minder ingrijpende beslissingen kunnen nemen dan de beslissing die geleid heeft tot deze twee kinderen. Ik vind 'waar twee kijven hebben twee schuld' in deze situatie slaan als een tang op een varken. Je zegt toch ook niet tegen het slachtoffer van verkrachting: je zal wel een kort rokje hebben aangehad? Een voorbeeld van een heel andere orde, maar de logica is vergelijkbaar met onderhavige situatie.

Ik vind het heel begrijpelijk dat toen zijn vriendin zwanger bleek Mattie in zijn radio show heeft verteld dat hij zo ontzettend onverwacht goed nieuws had. Iedereen die een kind verwacht mag zelf beslissen of ze dat volledig voor zich houden, binnen besloten kring houden of wereldkundig maken (dit doet denk ik bijna iedereen die fb heeft?). Als de zwangerschap mis gaat of zoiets onwaarschijnlijks als nu aan de orde is zich voordoet zal je toch diezelfde mensen die je hebt ingelicht moeten vertellen wat er is gebeurd. Als je dat niet doet word je zelf keer op keer geconfronteerd met onbegrip. Achteraf kan je Mattie niet kwalijk nemen dat hij zijn grote nieuws wereldkundig heeft gemaakt. Dit heeft nu wel de consequentie dat hij het negatieve nieuws ook wereldkundig moet maken. Ik vind dat hij het netjes heeft gedaan. Een nettere manier is er denk ik niet. Wellicht helemaal niets uitleggen, maar zoals ik al aangaf komen de negatieve consequenties daarvoor dan volledig op Mattie en dat zou ik onterecht vinden.

15. Dit! Maar waarschijnlijk krijg je straks weer een heel verhaal dat 'dat niet is wat er staat' en dat je 'beter moet lezen', terwijl dit wel degelijk is waar het op neerkomt.

Natúúrlijk heeft die jongen dit dolblij bekend gemaakt. Hij wilde al zo lang vader worden en nu was het ein-de-lijk gelukt. Ik vond het echt prachtig, zo open als hij was over z'n kinderwens, over het niet zwanger kunnen raken én die zo dolgelukkig was met de zwangerschap die er dan toch was gekomen. Het ís toch ook meer dan logisch dat je in alle staten bent bij zulk nieuws?

En weet je, zelfs áls je dan het inlevingsvermogen van een zeekoe hebt en je niet voor kunt stellen dat iemand openlijk blij is over zo'n wonder (want dat was het!), hou dat dan in ieder geval voor je. Ik word gewoon misselijk van hoe sommigen hier discussiëren over wat hij allemaal zelf wel niet verkeerd heeft gedaan (of zou kunnen hebben), terwijl ze weten hoe deze situatie nu is voor hem. Bah.

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik sluit me volledig bij jou aan nacho!

17. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Amen!
    Hij is nu gewoon de media en alle roddelbladen voor geweest om dit zelf naar buiten te brengen. Op een heel nette manier ook nog,vind ik.
    Anders geheid krantenkoppen "Mattie laat premature tweeling in steek voor nieuwe vriendin" e.d

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nacho, Shadixxx en BeHappy, helemaal eens met jullie :)

19. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Bizar dat er hier een discussie ontstaat over of hij dit nieuws wel of niet had moeten delen met de media... Wie weet hebben ze samen besloten dit op deze manier naar buiten te brengen. Als die Kirsten nog enig respect heeft voor hem, dan lijkt het mij namelijk het minste om te voorkomen dat hij als de eikel wordt weggezet die zijn vrouw met pasgeboren prematuurtjes verlaat. Want laten we eerlijk zijn, dat is wel wat er gezegd zou worden als hijzelf helemaal geen nieuws naar buiten had gebracht. Een roddel is zo de wereld in.

20. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ook goed verwoordt allemaal....

Deel Deze Pagina