Wat ontzettend heftig en verdrietig! Ik vond het al opvallend dat er na de geboorte niks meer naar buiten kwam, maar dit verwacht toch niemand.
Nou, het zal je maar gebeuren! Wat sneu voor hem. Wat heftig... wat zal die vrouw met een lading hebben geleefd in haar zwangerschap.
Wat verschrikkelijk om daar achter te moeten komen.. Hij was zo ongelooflijk blij dat hij vader zou worden en dan nu dit..
Ik werd al aangevuld via de whatsapp met een voiceclip waardoor ik nu op de hoogte ben. Haha. Nou, het is dat hij zelf over het niet veroordelen of verwijten spreekt; want ik heb hier zeker een mening over. Maar ik zal hem dan maar voor me houden Sneu voor hem. Echt werkelijk waar.
Ach heden; zie nog dat blije hoofd voor me toen hij Wietse de echo liet zien in de studio van de tweeling...en daarna hoor je dat ze veel te vroeg zijn geboren. Dit is echt heel triest en net wat hij zelf zegt, er zijn alleen maar verliezers. Hoop dat alles goed komt met de tweeling en dat Mattie de kracht krijgt om de draad van het leven weer op te pakken.
Ze konden niet zwanger worden..en opeens was ze zwanger, zonder hulpmiddelen. Nu weet ik dat dat vaker gebeurt hoor, maar het zet je nu toch aan het denken.. Zal haar kinderwens zo groot zijn geweest?
Echt vreselijk. Dit gun je niemand Tijd geleden had je een programma op tv, Viva pillowtalk, waarin bekende stellen vragen beantwoorden over seks, relatie, ruzies, huishouden etc. en daar deden hij en zijn vriendin ook in mee. Leek zo'n leuk stel te zijn. Ik snap niet hoe je als vrouw zijnde jezelf in de spiegel kunt blijven aankijken, met dit op je geweten.
Wauw wat erg voor hem! Zo'n zware tijd achter de rug aangezien het de vraag was of de kleintjes het wel zouden redden, en er dan vervolgens achter komen dat het niet eens zijn eigen kindjes zijn. Verschrikkelijk. Ik vraag me dan altijd meteen af hoe de vrouw in kwestie dat goed praat voor zichzelf. Ik neem toch aan dat ze zich ervan bewust is dat er een kans bestaat dat de kindjes niet van hem zijn. Ik ken hun situatie natuurlijk niet, maar mocht ze dit al die tijd verzwegen hebben voor hem dan is dat echt in en in slecht
Ze hoeft toch niet perse zijn vreemdgegaan? Ms heeft zij buiten zijn weten om andere wegen bewandeld om zwanger te worden. Zaaddonor bijv. Al is dat natuurlijk ook een vorm van vreemdgaan maar niet in de zin van een seksuele relatie met een andere partner. Vind het uiteraard in en in triest....
Jeetje...Wat een klap moet dat zijn. En wat een kracht straalt zijn brief uit, want hoeveel kracht moet je wel niet hebben om een situatie als deze zo volwassen te kunnen bekijken. Je vriendin heeft je bedrogen, jouw laten geloven dat je vader zou worden, je meegesleurd in het verdriet van 2 vreselijk premature kindjes en vervolgens de bom in een al onstabiele situatie gegooid door te melden dat het helemaal niet jouw kindjes zijn. Hoeveel klappen kan een mens verdragen!? En dan nog zo sterk zijn om het op een volwassen manier af te sluiten met elkaar omdat je met woede het minst ver komt. Alle respect voor Mattie want ik kan me levendig voorstellen dat woede toch wel degelijk de boventoon voert in alle emoties die hij nu door maakt.