Mattie niet de biologische papa van tweeling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 2g4e, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En dat komt dan weer in de roddelkranten terecht, hoe arrogant hij (opeens) is. Hoe dan ook was het toch wel uitgekomen en hij is het nu een stap voor.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Nee maar ik ben het wel met snoopy eens dat dit niet geheim kon blijven. Als ze uit elkaar gaan wordt dat bekend en als hi dan geen contact met de kinderen meer heeft is hij straks de h*fter die zn gezin in de steek laat.
    Dan is zijn hart gebroken, is hij ongelooflijk belazerd en ligt zijn nek straks op het hakblok.

3. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad.
    Even advocaat van de duivel spelen, maar mattie komt wel als de held tevoorschijn.
    Hoe fout het ook is wat er is gebeurd, ik denk niet dat we kunnen oordelen (wat ik nu zelf eigenlijk ook doe... ;)) want je kent de geschiedenis niet.
    Eerlijk gezegd was mijn eerste reactie na de opmerking van mattie over 'het niet de mmm in willen gaan', is dat hun gezamenlijk idee of vooral zijn idee?
    Het praat niks goed, maar ik proef wel verdriet uit zo'n opmerking en dan zijn exvriendin het laagste van het soort te noemen vind ik onnodig en sneu ook voor haar.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dat staat toch in de brief? Al het medeleven werd te pijnlijk.
    Voor iemand die tegen anderen zegt niet te moeten veroordelen ben je nu best aan het veroordelen :cool:

5. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan liever de moeder van de meisjes op het hakblok :p
    Ik snap best dat hij het zo naar buiten brengt en dat heeft hij netjes gedaan.
    Hij heeft alleen niet beseft dat er toch veel over zijn ex heen zou komen denk ik.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Welk verhaal had hij dan moeten bedenken? Dit verhaal was hoe dan ook uitgekomen. En nu Is het bekend zonder speculaties of hij fout zat of zij.

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik denk ook dat hij niet anders kan dan vertellen.
    En nee, daar hebben wij allemaal niks mee te maken, maar dat is het nadeel als je een bekend persoon bent.
    En helemaal in deze situatie.
    Mensen blijven naar de kindjes vragen. Het zal toch uitkomen dat hij en zijn vriendin uit elkaar zijn.
    hij geeft toch ook zelf aan dat hij en zijn familie het niet meer aankunnen om dit voor zich te houden.
    Super k*t voor zijn ex, maar sorry, daar heb ik dan echt niet zoveel medelijden mee, wat haar reden dan ook geweest is.
    Hier over liegen (vreemdgaan of een donor omdat je wens zo groot is) is echt not done.

Ik denk niet dat wij hier verder nog details over horen en dat hoeft ook niet. Hij heeft gezegd wat hij wilde zeggen en daarmee is het voor ons klaar.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ja misschien ben ik een rancuneuze b*tch hoor:p maar ik vind dit iets verdergaan dan zomaar vreemdgaan. Ik heb geen premature kinderen gehad, maar dolblij zijn dat je vader wordt...dan in de nachtmerrie komen dat je kindjes misschien wel.dood gaan en dan erachter komen dat ze niet van jou zijn?

Heel erg heftig

9. tuc

tuc Niet meer actief

En daarbij als je een toch wel bekende nederlander zo belazerd kun je er donder op zeggen dat dit in de media komt.

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou, how about gewoon niets zeggen? Of denk je dagelijks aan Mattie en zijn vriendin en hoe het met die kinderen zou zijn? Ik niet namelijk ...

Ik vind het gewoon ontzettend naief om te schrijven dat je niet wilt dat er geoordeeld wordt en dan ook geloven dat het Nederlandse volk opeens niet oordeelt? Dat zit niet in de natuur van de mensheid ... en al helemaaaal niet van de hollander :D

En ik ben een sterkte gelover in "waar twee kijven hebben twee schuld" en om nu in deze brief de schuld volledig en 100% bij de vriendin te leggen vind ik gewoon niet netjes en zeker niet respectvol voor een moeder met twee zeer premature kindjes in het ziekenhuis die echt wel andere dingen aan haar hoofd heeft dan dat gezeik van het Nederlandse volk. ;)

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ja, dat had zij ook kunnen weten. Ze wist het zelfs al, want er was ontzettend veel belangstelling voor het feit dat Mattie vader zou worden.

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Niemand zeg toch dat het niet heftig is? Sterker, vind ik het meer dan lullig voor Mattie. Maar moet een moeder van twee kindjes die vechten voor hun leven dan maar aan de schandpaal? Dat kan toch ook later?

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waar noemt hij haar het laagste van het soort? Ik vind dat hij in zijn brief heel redelijk is gebleven. Geen oordeel naar haar maar hij blijft bij zijn gevoel; het verdriet en ongeloof. Hij is juist tegen woede.

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik begrijp volkomen dat hij dit met de wereld gedeeld heeft.
    Hij krijgt waarschijnlijk nog elke dag kaartjes, berichtjes en cadeautjes van fans en luisteraars voor ZIJN baby's. Voor mij (en voor de meeste mensen denk ik) zou dat ontzettend zwaar op mijn hart voelen als je weet wat je weet en moet blijven glimlachen en alles in ontvangst moet nemen.
    Dan maar 1 keer goed alles uitleggen in je eigen woorden. In de media komt het uiteindelijk toch wel, en zo gaat het tenminste op jouw manier.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Tja ik vind dat zij ook wel wat meer aan haar kindjes had kunnen denken voor ze dit deed.
    Dit verdiend even afgezien van dat de kindjes ziek zijn ook niet de schoonheidsprijs van moeder zijn.

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hij niet ... de rest van de mensheid wel. Het zou me ook niets verbazen als zij op straks nu de meest vreselijke verwensingen toegespeeld krijgt ...
    Dat lees je hier toch al in dit topic? Iedereen heeft een mening klaar zonder de hele waarheid te kennen.

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou ... je kunt een prima moeder zijn ondanks die keuze hoor. Dat vind ik een beetje cru om te zeggen dat ze dus maar geen goede moeder is.

Nee, de keuze verdient de schoonheidsprijs niet. Verre van zelfs, maar dat zegt neits over haar kunde als moeder.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik persoonlijk heb er echt niet elke dag aan gedacht, wel vaak. Maar het gaat niet alleen om ons Nederlanders maar ook om de roddelpers, die komen er echt wel achter.
    En dat hij de schuld bij haar legt, sorry maar zij heeft hem belazerd en nu is dat misschien ook wel een beetje zijn schuld? Zij heeft hem bedrogen met het laagste van het laagste, kom op...
    Een mening vormen doet iedereen, zo werkt dat nu eenmaal. Maar liever zo dan op basis van roddelt uit de roddelbladen.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zeg niet dat ze geen goede moeder zal zijn, maar maak duidelijk dat al bij het ontstaan of verwekken van de kindjes ze iig niet als eerste er aan heeft gedacht hoe dit voor hen zal zijn...
    Dat ze nu in deze situatie die shit over zich heen krijgt is vervelend...maar what goes around comes around.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb mijn mening klaar, denk dat bijna iedereen er hetzelfde over denkt. Dat krijg je nu eenmaal als je zoiets flikt bij een bekende Nederlander. Maar geen verwensingen naar haar kant (van mij dan in ieder geval) en ze zal vast een goede moeder zijn, dat staat hier helemaal los van.

Deel Deze Pagina