Whahaha herman. Jawel ik kijk wel. Vind die martijn echt leuk haha En dan die man die langs eva zit. Die is me toch een potje serieus ahha. Ik debk dat die kermisklant idd op mannen valt jamaii smolt in ieder geval helemaal weg😂😂😂
Ha ha...ja de goede oude Herman...die zou eigenlijk mee moeten doen weer... Ik kijk vandaag voor het eerst....wel grappig. Vooral deze voorrondes... erg vermakelijk. Dat meisje uit L'warden ...wat een schatje...leuk kind inderdaad
'Ja, je auditie was echt héél slecht, echt gewoon héél slecht, mán wat slecht, maar je bent 'bloedknap', dus okay, je bent door' Dus, het niveau is weer duidelijk Ben ik trouwens de enige die die jongen die Adam Lambert deed echt heel slecht vond? Ik schoot in de lach omdat ik dacht dat het een grapje was, maar zij waren allemaal helemaal weg van 'm..
Ja ik kijk het ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dus echt alleen voor het leedvermaak kijk geweldig immers die mensen die denken te kunnen zingen en wat er dan uitkomt bij hun auditie haha . Wat het nog leuker maakt is als bijv dus Martijn onder de tafel kruipt. Echt sneu eigenlijk dat niemand ze dit eerder gezegd heeft Grote kans dat ik straks als de audities voorbij zijn niet meer kijk, want met al die programma's heb ik echt niks.
Hier ook een kijker! Vind Martijn normaal een sympathieke man maar een of andere manier vind ik het hier een kwal.
Haha, dat is hier ook zo, na de voorrondes haak ik af.. Volgens mij wordt het platencontract-meisje ook hilarisch.. Grill, Grill, grill..
Meisje in bruidsjurk niet helemaal 100? Ze leek op een soort paashaas. Heel kinderlijke kwam ze op mijn over Kijkt ook alleen audities. Beetje leed vermaak.
Whahahaha die tandartsboor... Ik snap ook niet dat sommige ouders hun kind zo voor schut laten zetten. Dan zeg je toch bij zo'n idee: " joh..zullen we dat maar niet doen?"
Ben ik de enige die sommige audities waar de jury helemaal lyrisch over is, helemaal niet zó geweldig vind.? Vraag me af en toe af of het daar live misschien zo anders klinkt als op televisie.