Geboren op 5 juli 2010 om 22.26 uur onze dochter Nolah Linge. Linge weegt 670 gram en is 30,5 cm groot. Met 30,3 weken is via een keizersnede ter wereld gebracht. Deze dame heeft een zeer goeie start gemaakt ondanks de navelstreng die 2x om haar nekje gedraaid was. Ze ademt vanaf het begin al zelfstandig en is inmiddels verhuisd naar het Deventer ziekenhuis. We zijn ongelovelijk blij en trots met deze kleine, maar pitte dame!
Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik wens jullie een goede tijd doe en dat Linge maar snel heel hard mag groeien
Hartelijk gefeliciteerd met jullie dappere dochtertje Linge dat ze maar lekker mag groeien en grote meid mag worden.
Fijn dat alles goed gaat ondanks de vroege geboortje van jullie dochtertje. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en fijn dat ze zo'n goede start heeft gemaakt!! Ik wens jullie heel veel goeds toe met jullie meid!!
Nogmaals (had ook op t prematurenforum wat aan je getypt) van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter met een prachtige naam!
Gefeliciteerd met jullie dochter, wat een prachtige naam zeg!!!!! Geweldig! Dat jullie dametje mag goed mag groeien en nog sterker mag worden dat ze al is
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Wat een mooie naam zeg.Iets wat je niet hoort.Mag ik vragen hoe jullie aan de naam komen?
Bedankt voor jullie felicitaties!! Nolah is Iers voor kampioen. Linge is een naam die ik ooit in een franse film heb gehoord. We konden niet kiezen uit deze prachtige namen, vandaar Nolah Linge. Maar haar roepnaam is Linge We houden ook een weblog bij voor haar, die voor de dames die wat foto's willen bewonderen.... Nolah Linge
Heb de weblog even bekeken. Wat een prachtige meid is Linge zeg! Echt een beauty! Ze heeft ook een blik in haar ogen alsof ze de hele wereld aan kan, dat wordt nog wat
ik kon in de couveuse (wachtwoord enzo staat erbij) kijken, wil je dat wel met ons delen? mooi meisje hoor!
wat een prachtig meisje zeg! En ze slaapt zo rustig op dit moment En geweldig dat je gekozen hebt voor fingerfeeding ipv flesje om te beginnen! Mij hebben ze die mogelijkheid niet eens geboden helaas. Maar het zuigen komt goed op gang dus, mooi!!
In dat geval.. wil ik wel even te kijken! De zuster geeft haar nu een schoon bedje, jij bent daar nu vast ook! Ik kijk later nog eens! geniet van elkaar he?!