Onze dochter heet F.ebe (uitspraak in het nederlands, dus geen[fiebie] oid). En nu zijn we op zoek naar een naam voor ons 2e kindje, wat een zoon zal worden! Om een indruk te geven van onze smaak, zet ik alvast een lijstje neer. Deze namen vinden we wel leuk, maar zijn het nét niet, geen wauw gevoel bij: -Mees -Dex -Vigo -Dieck (teveel associatie met dijk op z'n boers gezegd haha) -Siem -Roan (vind mijn man leuk, ik niet) -Derk Wij houden dus van korte, hollands uit te spreken namen die apart zijn. Hebben jullie tips? die zijn van harte welkom!
Febe en Diede Febe en Kobe Febe en Lasse Febe en Thije Febe en Jonne Febe en Auke Febe en Fedde Febe en Ferre Febe en Dante Febe en Imme Febe en Jisse Febe en Rune Febe en Seppe Febe en Senne Febe en Jelte Febe en Idse Febe en Tibe Febe en Thibo Febe en Joppe Febe en Faas Febe en Tuur Febe en Lenn Febe en Jitse Febe en Jorben
Kai Oscar Simon Teun Ezra Jona Tijmen Raf Rover Seth Kian Loek Noud Chiel/ Giel Mexx Vidar Joppe Boaz Noah Sepp
Febe en Kick Febe en Mats Febe en Saem Febe en Beer Febe en Tijl Febe en Olan Febe en Vick Febe en Bobe Febe en Jimi Febe en Lou Febe en Olle Febe en Sipke
ik heb eens de naam Vlier gehoord voor een jongen. Die vond ik echt heel apart.. Zelf vind ik Jolle heel leuk, maar mijn man dan weer niet.
Bedankt voor jullie reacties dames! Er zitten zeker hele leuke tussen. Stof om na te denken. Jullie mogen gerust doorgaan met verzinnen hoor