Mjaaa..... Na de 20 wkn-echo kunnen we aan de slag en spijkers met koppen slaan m.b.t. de naam, kaartjes etc. We hadden van beiden (J/M) een lijstje aangelegd, ik heb het voor mezelf al kunnen inkrimpen tot een top 3/4. Wat vinden jullie?
Ruben, maar Jurre vind ik ook mooi - chiel of giel vind ik verschrikkelijk ouderwets en daar kan ik alleen maar een oud iemand bij voor me zien...
Ruben vind ik veruit de mooiste naam uit 't rijtje! Vind Jurre ook een leuke naam, maar Giel/Chiel juist helemaal niet (en ik denk dan meteen aan Chiel Beelen )
Ik kies voor Jurre, leuke naam! Ruben vind ik best een leuke naam, maar veels te populair. Giel vind ik (met G dus) eigenlijk ook best leuk, snap dus dat je het een moeilijke keuze vindt!
Oef! En nou komt lief net aanzetten met de mededeling dat hij wel 2 namen in zijn hoofd heeft, maar die staan NIET op mijn (=dit) lijstje.... Wordt vervolgd, haha.....
Wil íe nog niet zeggen, hihi... Misschien bang dat ik meteen een vies gezicht trek? Hij zal toch een keer met de billen bloot moeten, en ik wil ook wel graag een naam die we allebei leuk vinden. Niet zo van : "Nou oke, dan doe die maar"...