Hoi Meiden Ik heb een vraagje, een vriend van ons belde straks op. Hij vroeg aan ons of wij snel geld wilde verdienen. Hij is met iemand in zee gegaan, en dan kan je op een hele makkelijke manier geld verdienen. Het schijnt gewoon helemaal legaal te zijn. Aankomende vrijdag wordt er een meeting gehouden over wat het allemaal inhoudt. Die vriend van ons doet het zelf al 2 maanden, hij zei hoe meer je doet hoe meer geld je verdiend. Hij kon mij alleen er niet veel over vertellen omdat het nogal ingewikkeld is om het uit te leggen. Maar het schijnt te zijn dat stiekem veel mensen het toch doen en toch best wel een mooi centje verdienen. Het gaat schijnbaar via een bedrijf. Vrijdag kunnen we dus vrijblijvend zijn verhaal aanhoren. Nu is mijn vraag zijn er hier ook meiden die zoiets doen? En wat kunnen wij er van verwachten. We zien het allebei niet zo zitten, niet omdat we denken dat het niet zuiver is of zo, want als het illigaal zou zijn zouden ze geen meeting geven waar iedereen naar toe mag. Maar aangezien we toch benieuwd zijn willen we toch even gaan luisteren. Zijn er hier meiden die dit ook doen?
Dacht gelijk aan een wietknipperij of kwekerij hihi Niks = voor niks. Makkelijk en snel geld verdienen gaat denk ik niet legaal
of het wel of niet legaal is, pas in elk geval op dat het geen piramide constructie is. ik zelf zou het niet doen maar ik ken natuurlijk niet het hele verhaal.
Nou wanneer hij er echt helemaal niks over kon zeggen zou ik het ontzettend vaag vinden. Je wilt toch weten wat je moet doen om ´snel geld te verdienen´.
Ik zou me er niet teveel van voorstellen, je moet vast een bepaald product gaan aanprijzen en als je dat veel lukt DAN verdien je veel geld en hoe meer mensen je erin trekt hoe meer geld je kan krijgen. (denk ik)
Mijn eerste gedachte is piramide verkoop. Dat is meestal helemaal legaal (er is 1 heel groot erk wat een goed voorbeeld is....), maar kan mensen vooral ook heel erg veel geld kosten.... Ben nu wel ook nieuwsgierig, maar zou erg op mijn hoede zijn!!!
Ja wij zijn allebei ook huiverig hoor. Wij gaan het denk ook niet doen, ik wil allemaal geen gedoe. Maar toch ben je benieuwd wat die man te vertellen heeft. Mijnman zei ook al tegen die vriend van ons dat hij het allemaal maar vaag vindt. Die vriend heeft schijnbaar wel alles nagetrokken voordat hij eraan begon, maar alles was dus gewoon zuiver. Ik zei ook al tegen hem, waar begin je aan, je kan wel snel geld willen verdienen maar ik ben bang dat het ook geld gaat kosten. En de belasting dan? Hoe zit dat. Als we er heen gaan, dan is het puur uit nieuwschierigheid. Gewoon benieuwd wat die man te melden heeft. Maar of we het dan ook echt gaan doen, nee ik denk het niet. Wij zijn echt mensen die meteen bang zijn dat we eraan vast gaan zitten en zo. Mijn man is wel vaker benaderd maar dan door een vreemde man aan de telefoon die heeft hij toen afgehaakt. Maar toen ineens belde gisteren die vriend of we intresse hadden, hij was er helemaal over te spreken. Maar mijn man zei meteen maar waarom kan je ons dan niet uitleggen wat je moet doen. Hij zei dat is te ingewikkeld om dat door de telefoon te doen. Beetje vaag allemaal dus.
Nog nooit van werk gehoord dat te ingewikkeld is om uit te leggen al is het maar iets. Klinkt als oplichting en raar je geld verdienen je zou voor de nieuwsgierigheid eens kunnen kijken maar dat is het dan ook wel en daarna hier vertellen wat het dan wel geweest is. Snel geld verdienen haha ja als vrouw als h...r en of idd wiet telen hihihi.
ik ook. Ben ook eens naar zo'n meeting geweest en bleek toen dat ik verzeringen moest verkopen op een niet al te nette manier. Heb er netjes voor bedankt.
Ja wij gaan het ook echt niet doen. Maar het gekke ervan is, die vriend is niet het type jongen om aan een piramide gebeuren mee te doen. Hij is zelf ook regelmatig benaderd en heeft het ook altijd afgewimpeld. En hij zoekt altijd eerst alles uit voordat hij ergens aan begint. Maar inderdaad, mijn broer zei ook al, ga er vrijdag gewoon eens naar toe. Het is vrijblijvend, alleen al uit nieuwschierigheid. Die meeting duur 45 min ongeveer. Maar ik denk niet dat het illigaal is, anders gaan ze toch geen meetings houden in het openbaar. Die meeting wordt in het gemeentschapshuis gehouden. Dus ik denk niet dat het oplichterij is. Maar of het slim is om eraan mee te doen nee ik denk het niet.
Heel simpel gezegd.. Als dit DE manier was om snel rijk te worden dan zou de wereldbevolking wel rijk zijn... Dat wil dan iedereen toch doen???? Klinkt als een piramideconstructie en dan zou ik zorgen dat je ZSM weg bent, en die vriend laat die lekker wegwezen, lekkere vriend als hij je zo behandeld. het gaat er dan altijd om dat je mensen aanmeld en dan is er wel 1 of 2 die meedoen en die regelen er dan weer 1 of 2 en zo gaan heel veel mensen geld inleggen maar niemand wordt er rijk van behalve de top !
Ja dat zeiden we ook meteen tegen elkaar, als je zo makkelijk geld kan verdienen lijkt het ons ook dat iedereen dat gaat doen. Die vriend is een hele goeie jongen, maar we zien hem niet zovaak hoor. Dus het gelukkig niet onze beste vriend of zo hoor.