Ik had bij mijn vorige zwangerschappen met ovulatietesten ontdekt dat ik pas op de 16e dag mijn eisprong heb. Op dag 14 altijd een positieve test. Maar ik zit vandaag op dag 11 en ben wakker geworden met behoorlijke rugpijn en een giga opgeblazen buik. Ik ben erg benieuwd wat mijn ovulatietest straks aangeeft. Zou het zo kunnen zijn dat de dag van eisprong ook eerder is? Of is het standaard op dezelfde dag?
Mijne wisselen altijd tussen dag 16 en dag 21. Maar heb dan ook onregelmatige cyclussen, en meestal een korte LF
Nou, de ovulatietest is negatief. Heb inmiddels ook flinke menstruatiekrampen gekregen. Nou ja, afwachten maar weer...zucht
Ik doe geen ovutesten, maar ben vrij zeker van m'n ovulatie door bepaalde symptomen. Ik heb mijn eisprong op dag 13, 14 of 15. En een lf van 14 dagen.
Laatste twee cyclussen ei op cd18. En een LF van 11/12 dagen. Die daar voor was ik net gestopt met de pil. Ik heb wel al een paar dagen er voor last van krampen.
Oh, dus dat kan wel? Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keren. Ik blijf gewoon doortesten
Ja ik had er last van en heb het genoteerd in ff. En aangezien je ovu test nog niet positief is, kan het zomaar'
Een eisprong kan wisselen van dag, een luteale fase blijft doorgaans ongeveer het zelfde. Doordat je eisprong eens vroeger/later kan zijn, wisselen je cyclussen ook wel eens van lengte. Tot een klein half jaar terug had ik mijn eisprong steevast rond cd17-18, ik kon er mijn klok bijna op gelijk zetten... Nu wisselt het de laatste maanden tussen dag 14-15... Het zou dus wel kunnen! Blijven testen zou ik zeggen!
Ik heb een hele onregelmatige cyclus en maar 1x een eisprong op dezelfde dag gehad Zelfs met hormonen wisselde het nog steeds, zat er nog ongeveer een week tussen. Dus ja, het is zelfs heel normaal als je dag van de eisprong soms anders is. Er zijn maar weinig vrouwen met een 100% regelmatige cyclus.
Iedereen bedankt voor de reacties! Ik ben erg benieuwd wanneer mijn eisprong is nu! Ik weet in ieder geval dat mijn man en ik een gezellig weekend hebben