We zijn al een tijdje aan het nadenken over een leuke jongensnaam, en we vinden voor een jongen beide Robin de allerleukste naam. Maar het probleem is dat een neefje van mijn vriend ook zo heet. Dus zijn we toch op zoek naar een andere naam die er een beetje op lijkt. Stoer, niet te lang, en 'neutraal'. Dus mijn vraag: weten jullie een leuke naam die op Robin lijkt?
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties! Ik vind Rubin ook heel leuk! Het hoeven trouwens niet persee namen te zijn die qua klank lijken op Robin, maar meer zo van 'hoe zou het denkbeeldige broertje van Robin heten'... En we houden niet zo van namen die heel engels klinken, dus met een y op het eind.
Ik ken ook een meisje die Robin heet.... Wat vind je van Rowan? Dat kan zowel als meisjesnaam/jongensnaam worden gebruikt. Rojin (spreek uit Rosjin) Desney (desnie)
wat dacht je van batman! hahahaha sorry kom even niet meer bij, heb net het topic van rare namen gelezen!
ik denk dat het toch maar Piet wordt haha ik vind het eigenlijk toch wel erg moeilijk, maarja gelukkig hebben we nog de tijd
Waarom noem je het niet gewoon Robin, als je het toch echt een mooie naam vindt, jammer dan dat iemand anders ook zo heet, al begrijp ik het wel hoor! Maar het neefje van een vriend klinkt al weer wat verder weg, dan het zoontje van je broer ofzo! Wij hebben voor een eventuele zoon ook een naam in gedachten en nu hoorde ik laatst dat de achterbuurjongen van mijn broer ook zo heet, nou pech gehad, maar de naam wordt het wel, ik vind hem gewoon mooi!