Welke naam past het beste bij Dean? En de letter D is geen reden om de naam te laten vallen. Groetjes.
Ik heb voor dylan gekozen, een lekkere stoere naam net als Dean vind ik. Voor verwarring met de letter d kun je altijd nog voor een tweede naam kiezen voor de gemakkelijk heid bij de zakelijke dingen toch?
Vind het allebei heel erg mooi passen bij Dean...persoonlijk zou ik voor Joey gaan, maar da's mijn smaak. Ik hoop dat je er iets aan hebt
Ook ik zou gaan voor Dylan maar het allermooist bij Dean vind ik Jim. Komt misschien omdat mijn neefjes (tweeling) zo heten. Dean & Jim!
vindt ze ook allebei niet zo leuk.. vindt shane erg leuk bij Dean..ook omdat ik iemand ken die hun zoon heet Shane Dean hahha vindt de combi gewoon mooi
spreek gewoon eens 10 keer 'dean en dylan' en 'dean en joey' uit. dean en dylan is een beetje jut en jul voor mijn gevoel. teveel bijna hetzelfde. dean en joey zijn meer 2 opzichzelfstaande namen hoewel ze wel erg goed bij elkaar passen. ik zou dus voor dean en joey gaan! ondanks dat het ook niet mijn smaak (want te amerikaans) is. succes!