Hoe zouden jullie Max verlengen? Dus zo dat Max de afkorting is. Maximiliaan vinden we rijkelijk over de top .
tja, ik ken 3 maxen en allen afgeleid van maximiliaan. Eigenlijk vind ik het heel leuk, juist omdat het zo over de top is. Ik noem mijn neefje ook altijd voluit omdat ik het zo grappig vind.
Maxime denken we zelf ook aan. Maxwell is te engels, door de -well denk ik. Maximiliaan is echt té, denk ik, of toch niet, twijfel. Ik denk dat het niet zo goed bij ons past. We zijn maar gewoontjes .
Ja Maxim of Maxiem zou ik doen of anders Maxen, Maxfield, Maxence... Volgens mij blijft er niet veel anders over?
Ik vind Maximilliaan erg leuk! Je kunt het ook zo schrijven: Maximillian. Een A-tje minder, toch weer iets vlotter op een of andere manier vind ik! Zo vind ik Christian ook een mooie naam, maar Christiaan eigenlijk niet zo. Raar he?
Waarom wil je eigenlijk een langere naam als je het toch gaat afkorten (just curious!). Als je er een aparte twist aan wilt geven, kun je er bijv. ook Maxx van maken (mijn achterneefje heet zo ), of Maxi. Maximilian vind ik ook een goeie
Wij willen graag een lange(re) naam geven, we kennen onszelf, in het dagelijks gebruik wordt dat toch iets korts dus dan hebben we liever iets wat zo bedoeld is. We willen niet enkel een korte naam geven. Dat is de reden . We houden juist niet van een aparte twist! Ik denk dat we eruit zijn, bedankt voor de suggesties allemaal!