Er zijn nog 2 opties overgebleven; Anna Linde, dan is ze vernoemt naar mijn moeder Linde Joanna, dan is ze vernoemt naat mijn oma, moeder en mij. Wat vinden jullie het mooist??
Linde Joanna! Anna is al jarenlang ontzettend populair, zou eerlijk gezegd zelf geen kindje willen wat straks met 3 naamgenoten in de klas zit. Linde is heel origineel en mooi, daar zal je er waarschijnlijk geen 2 van in de klas hebben.
Ik vind de combinatie van Anna Linde mooier dan die van Linde Joanna. Maar dan zou ik wel Linde als roepnaam gebruiken!
Had ik er even bij moeten zetten, linde is zoieso de roepnaam. Anna of joanna word als doopnaam gebruikt.
Linde Joanna! Leuk zo'n vernoeming naar alle vrouwelijke voorouders, echt familieding dan. Anna Linde vind ik ok, maar wat minder lekker klinken. Klinkt meer als één naam.
Ik zou misschien nog een andere combinatie voorstellen: Anna Jolinde. Die vind ik echt superleuk. Van jouw voorstellen kies ik Linde Joanna. Emilie
Ik vind Anne Linde een mooiere combinatie. Maar als je Linde als roepnaam gebruikt, zou ik voor Linde Joanna gaan omdat je dan naar meer mensen vernoemt.
Anne Linde, vind ik meer 1 naam, soort van Annelin/Annelien enz. Vind ik niet zo leuk. Linde Joanna, met de roepnaam Linde vind ik erg leuk
Als haar voornaam Linde wordt, dan zouik Linde Joanna doen. Dan kloppen haar initialen met haar roepnaam. Ook leuk als ze naar meerdere is vernoemd.