Ik moet het even uitschreeuwen hoor (gelukkig horen jullie mij niet ); IK BEN GESLAAGD ! Had vanmorgen mijn eindgesprek over mijn afstudeeropdracht en heb een 7 als beoordeling gekregen Verder had ik alle studiepunten al, dus ik ben geslaagd voor mijn HBO opleiding. Ik was al aan het solliciteren, maar nu kan ik echt mijn diploma op mijn CV zetten Groetjes van een hele blije Racebabe
Hihi, ik ben nu afgestudeerd (flauw ). Heb Management, Economie en Recht gedaan (MER), dus een bachelor opleiding. Maar er zit geen titel van mr. of ing. of iets dergelijks aan vast. Ik ben nu op zoek naar een baan in de financiele dienstverlening, de juridische kant trekt mij niet zo...
Oke dan! Nou...heel veel succes met het zoeken naar een baan. Heb je al een plan m.b.t. de kinderwens? Meteen een part-time baan ofzo?
Parttime lijkt me wel het mooiste, bijv. nu 3 dagen en dat strax ook blijven doen. Maar zoals al vaker gezegd, je weet niet wanneer het zover is.. En dan telt voor ons ook mee dat we momenteel financieel niet goed rondkomen, dus zolang het nog fulltime kan, doe ik dat om toch wat achter de hand te hebben
Gefeliciteed met je diploma. Mijn oudste zoon was ook aan deze opleiding begonnen maar vond t 10x niks. Nu istie bezig met small business en retail management en heeft t naar zijn zin.