Al eerder heb ik hier een vraag gesteld omdat mijn kindje overdag erg ontevreden is over de hoeveelheid borstvoeding die hij krijgt. We proberen er nu dus af en toe een flesje bij te geven, maar dit maakt hem niet minder hongerig. Vanmiddag kreeg hij een fles van 150+5 en wilde daarna na anderhalf uur alweer aan de borst drinken en daarna ook nog vaak. Nu heb ik een theorie wat het misschien kan zijn. Mijn zoontje drinkt altijd heel lang en heel veel aan de borst, je gaf me de tip om hem te laten drinken tot hij genoeg heeft, dat is dus nooit! Als ik hem niet loskoppel ligt hij na anderhalf uur nog aan. Ook drinkt hij s'morgens belachelijke hoeveelheden melk weg. Ik ben hem eens voor en na de voeding gaan wegen en hij komt rond 320 ml !!! Dat is wel erg veel voor een baby of niet??? Kan het zijn dat hij hierdoor niet meer tevreden is als mijn borsten s'middags maar 120 ml bevatten omdat hij een groter maagje gekregen heeft door die grote ochtendvoedingen? Zo ja, wat kan ik hier aan doen? Ik heb gisteren en vandaag geprobeerd de ochtendvoeding te beperken tot een half uur maar dan komt hij nog bijna aan 300 ml.... Wat kan ik doen?
ik heb inmiddels ontdekt dat we weer allebei spruw hebben.... dit is waarschijnlijk de reden van alles.