Dank jullie wel. Hij heeft al van alles gehad en nu net vorige week te horen gekregen dat hij dus uitgezaaide longkanker heeft. Behandeling zal hij niet meer aankunnen vanwege een zwak hart en nierfalen dus het is nu een beetje kijken hoe het verder gaat. Zaterdag viert hij nog z'n 80ste verjaardag waar iedereen heen komt (als het goed is ook 2 kinderen uit een eerder huwelijk die hij 25 jaar niet gezien heeft) dus dat is ook wel spannend en emotioneel.
Mijn schoonvader heeft kinderen uit eerste huwelijk ook al 40 jaar niet gezien...hij is zelf nu 74, vind ik ook zielig.
Jaa of kunnen doorgaan op het topic over leeftijdsverschil met partner Slotje zal 50 pagina's geleden al niet verkeerd zijn geweest denk ik.
ik snap niet waarom jullie er een slot op willen, jullie hebben het topic niet geopend of wel, dan ga je lekker ergens anders lezen.
jezus wat een reactie ik heb het topic inderdaad niet geopend, maar denk dat alles wel gezegd is....de rest wat er nog gezegd gaat worden is alleen maar in herhaling vallen van
nou, ik wordt er altijd heel moe van als mensen dat roepen, niet omdat ik die nu geopend heb, maar ik heb dat al heel vaak gezegd. Als ik een topic nergens over vind gaan, dan lees ik er niet meer, zo simpel is dat.
ik roep het niet zo snel hoor....maar wel als ik denk dat een discussie in een topic gewoon een beetje klaar is alles is toch wel zo'n beetje gezegd
Klopt. Als ik dit topic had geopend had ik allang gevraagd of die gesloten kon worden. Je zit namelijk constant te verkondigen dat de mensen het topic verkeerd hebben begrepen en dat het niet de bedoeling is om deze discussies te voeren in dit topic. Slotje is dan toch gewoon de beste oplossing.. lijkt mij.
Waarom een slotje als mensen ook eens kunnen proberen elkaars standpunten te begrijpen en netjes met elkaar gaan proberen communiceren, op een volwassen manier. Let's agree to disagree! Zo moeilijk hoeft dat allemaal niet te zijn.