Jullie mening/ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wolkje1994, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.147
    5.996
    113
    Hoi allemaal,

een kleine twee weken geleden kreeg ik een dag lang extreem veel witte afscheiding, ik gaf de schuld aan de eisprong. Nu moet ik maandag ongesteld worden, maar ik heb sinds gisteren extreme steken in mijn borsten en krijg ik weer veel meer witte afscheiding dan normaal. Ook werd ik vanochtend misselijk wakker en had ik last van mijn evenwichtsorgaan, aller draaide in het rond. Een kleine week geleden had ik last van mijn onderbuik, die leek wel harder dan normaal en voelde steken in de buurt van mijn liezen. Ik weet dat ik maandag pas kan testen, maar ik ben zo benieuwd, zou dit duiden op een zwangerschap?

Ik hoor graag jullie ervaringen:)!

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Tja, als je hier eens rondleest hebben veel dames deze zelfde symptomen. En sommige daarvan blijken wel en andere weer niet zwanger. Blijft spannend hoor! Je kunt jezelf blijkbaar veel inbeelden. Of dingen die normaal bij de menstruatie horen die je nu als 'zou het?' bestempeld. Ik ben wel heel benieuwd want op zich klinkt het wel herkenbaar, maar wil je niet teveel hoop geven ☺️ Succes met wachten met testen ;)

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Het kan natuurlijk nog allebei de kanten op.. maar wat jij beschrijft had ik ook.. en ik ben nu zwanger :) Hoop het voor je! Spannend!

4. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Kan idd beide kanten op. Hoop voor je van wel maar er zijn ook genoeg dames die zoveel symptomen hebben en toch niet zwanger zijn.. Ben benieuwd :)

5. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik zou denk ik gewoon al testen hoor hahah (wel met die van kruidvat). Je leest vaak bij de zwangere dames die al eerder symptomen hebben ook eerder positief testen. Succes in ieder geval! ;)

6. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.147
    5.996
    113
    Ik heb nog een kruitvat test (die van 2v5) in huis liggen. Kan wel beter met ochtendurine zo vroeg voor de nod toch?

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou even wachten tot het weekend met een testje te doen, maar het kunnen natuurlijk echt symptomen zijn, het kan ook dat het geen symptomen zijn... Moeilijk :) testje kan je duidelijkheid geven.

8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.147
    5.996
    113
    Ja ik ga mijn best doen om gewoon te wachten tot zondag of maandag ochtend:) laat het jullie weten

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik testte zelf altijd pas de dag voor nod positief. En ik had ook symptomen. Dus goed als je probeert te wachten. Ik weet hoe moeilijk dat is. Of wel testen en echt onthouden dat het te vroeg kan zijn.

10. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk al die symptomen die op van alles kunnen duiden.
    Ik ben afgelopen cyclus bezig geweest met ovulatietesten. Hier is niets duidelijk uitgekomen. Ik had eigenlijk iedere dag een vage 2e streep met uitzondering van 2 weekenden, waarop de streep beduidend donkerder was dan de anderen, maar niet donkerder dan de eerste streep.
    Er zijn dus 2 momenten waarop eventueel de eisprong geweest zou kunnen zijn (mijn cyclus is een beetje in de war, dus weet niet wanneer mijn eisprong normaliter geweest zou moeten zijn).
    2 weken geleden, 2 weken na de eerste "donkere" streep had ik veel symptomen. Misselijk wakker worden en door de dag heen ook misselijk, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen, zeer droge ogen, duizelig. Ik heb toen een test gedaan en daar kwam duidelijk niks uit.
    Nu 2 weken later, en weer 2 weken na de tweede "donkere" streep heb ik het weer. Nu weer met vlagen misselijk, gevoelige borsten, waterachtige afscheiding.
    Ik weet niet wat mijn lijf allemaal aan het doen is, maar ik wacht nu maar even wat langer met testen. Het zal goed kunnen zijn dat mijn ongesteldheid er nu eindelijk weer een keer aan zit te komen, dus wacht eerst dat maar even af!
    Daarbij waren de ovulatietesten echt te vaag om een duidelijke eisprong op te merken, dus denk niet dat er een is geweest de afgelopen cyclus.

Heel veel succes met afwachten. Hopelijk pakt het goed uit voor je!!

11. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.147
    5.996
    113
    #11 wolkje1994, 8 okt 2015
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    Ja Adinka die onduidelijkheid is verschrikkelijk. Ik ben ook heel benieuwd, dit had ik even moeten zeggen in me eerste bericht, maar als ik zwanger zou zijn zou t zeker niet gepland zijn. Natuurlijk zijn we dan wel blij!:)
    Ik duim voor je !

Deel Deze Pagina