We hebben vanmorgen gaatjes laten prikken bij onze oudste En nu zit er een iets lager.,Stipje om af,te,tekenen zie je zitten dus ze hebben met het schieten echt te laag gezeten. Ze zat keurig stil dus daarom is het niet misgegaan. Baal flink, je kunt er nu niets meer aan doen. Gr......
Dichtgroeien duurt jaren en als het mm werk is grote kans op 1 groot gat.. ik had vroeger in beide oren 2de gaatje,deze zijn na jaren nog zo door te prikken (helaas). (Of groeien pas geprikte gaatjes sneller dicht?) Echt balen hoor! Valt het erg op?
Je kan het dicht laten groeien en over een week opnieuw laten prikken. Bij mijn dochter was 1 oorbel uit gegaan paar dagen na het prikken. Dat gaatje was binnen een half uur al dicht gegroeid en 2 dagen later zag je er niks meer van! Ik moest een week wachten (zijn er uiteindelijk 10 dagen geworden) eer ik opnieuw mocht laten prikken. Enige is dat ze dan nog een keer door de zure appel heen moet bijten..... Ik zou persoonlijk voor niet symmetrische gaatjes niet zover gaan.
Dicht groeien duurt echt geen jaren als het gaatje 'vers' is. Is gewoon een soort wondje nu. Ik heb hem vroeger eens opnieuw moeten laten schieten omdat ik 1 nacht geen oorbel in had. Wel slordig zeg! Ik zou ook echt boos zijn.
Mijn dochter heeft het ook... Ze zitten er al een half jaar in. In eerste instantie vond ik het niet zo opvallend maar inmiddels stoor ik me er meer en meer aan. Ik zit er ook aan te denken om er 1 opnieuw te laten schieten.
Als pas geprikt is groeien ze echt in no time dicht hoor! Mijn tweede gaatjes (baal er ook van) groeien ook niet dicht maar daar hebben ook lang wel oorbellen in gezeten. Bij mijn dochter was het gaatje binnen het half uur al dicht. Ik heb nog geprobeerd om het door te prikken, ze was heel verdrietig, maar dat ging echt niet meer!
wat ik me afvraag is of het echt overduidelijk is, omdat je nu bijvoorbeeld het stipje misschien nog ziet, maar zonder het stipje valt het dan erg op zo ja zou ik hem er uit halen en opnieuw laten schieten maar zo niet dan zou ik het zo laten
Oh opnieuw prikken zou dus kunnen. Heb de neiging om m er nu uit te halen en inderdaad opnieuw te laten prikken. Ze vond het niet echt heel vervelend.
mijn moeder heeft nogal grote oren én ook een kort kapsel. Als zij mij niet zelf verteld had dat haar ene oorbel veel dichter op haar hoofd zou zitten dan haar andere had ik het volgens mij nooit gezien. Kortom, ziet een ander het ook?
Dat zal.per persoon verschillend zijn. Mijn dochter is tot 2 x toe haar oorbel verloren en na een week zat die al dicht en nu een maand later zie ik het gat niet meer zitten en kan het voor de derde x geprikt worden.
Eerlijk gezegd zou ik zelf opnieuw laten schieten, maar dat zou ik wel eerst met je dochtertje overleggen. Of ze dan nog wel wil!
Bij mijzelf zijn ze vroeger ook scheef geschoten. Andere zien het niet, maar met kleinere ringetjes merk ik het zelf
Jeetje ik zou echt not amused zijn. Eruit halen en opnieuw schieten? Op hun kosten natuurlijk. Zoiets zou ik altijd blijven zien.
Gebeurd wel vaker met schieten ivm druk op het apparaatje kan het wel eens verschuiven. Je kan het beter laten prikken, is nog veel beter en hygienischer ook...
Dat is de rede dat ik bij mijn kleintje niet voor schieten ben gegaan maar voor het studex systeem dat gaat iets preciezer omdat ze dit beter kunnen richten en er dus doorprikken. Maar daar heb je nu niks meer aan, ik denk dat je hem wel kan laten dichtgroeien maar zou daar wel even diegene die hem gezet heeft voor bellen, ook in de hoop dat hun het gaatje op hun kosten opnieuw schieten.
Ik ben zo iemand die er vaak op let of de gaatjes gelijk zitten. Dus tjah...ik zou ze dan toch opnieuw laten prikken. Balen zeg!