Ik ben druk op zoek naar kleding voor deze zomer. Vooral positie badmode in grote maten vind ik redelijk moeilijk te vinden. Ik vind bijvoorbeeld wel tankinis bij bonprix maar de meeste hebben dan behoorlijk lage broekjes wat natuurlijk helemaal niet fijn past bij maat 48.. iemand tips?
Ik draag maat 48/50, en ik ben verreweg het meest tevreden over de positiekleding van H&M! Het zit echt mooi, ik heb dan de broeken in 50 (maar een maatje groter kan ook, de skinny's zitten wel echt strak zeg maar) en de shirts in XL. Ook draag ik graag de Mama Leggings van 10 euro in XL met een T-shirt jurkje erop, mijn go-to outfit. Heel comfortabel. Qua badkleding heb ik een tankini van bonprix, deze maar dan in het blauw. Het broekje zit echt fijn hoor, niet te strak! Hij is wel erg laag uitgesneden aan de voorkant.
Dankje! Bruikbare tips! Ik ga zeker bij de h&m kijken dan. Het leek me dat dit merk zo klein uit zou vallen, maar niet dus. Deze tankini van bonprix had ik ook bij staan twijfelen. Ik heb draagmaat 48 en als ik niet zwanger ben al een behoorlijke buik.. ik ben zo bang dat het broekje naar beneden krult... zelf heb ik zwembroekjes die heel hoog zijn maar die passen met 22 weken zwanger zijn echt niet meer...
Ik heb ook t allermeeste op Bonprix gekocht! Helemaal top. Niet zo duur en prima kwaliteit om twee zwangerschappen mee te gaan. Verder op Zizzi een aantal jurken gekocht. Is officieel geen zwangerschapskleding, maar werkt prima. En voordeel: kan na de zwangerschap dan ook nog gewoon weer mee