Positiekleding grote maten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Simmiee, 8 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmiee

Simmiee Actief lid

15 apr 2015
    396
    222
    43
    Ik ben druk op zoek naar kleding voor deze zomer. Vooral positie badmode in grote maten vind ik redelijk moeilijk te vinden.
    Ik vind bijvoorbeeld wel tankinis bij bonprix maar de meeste hebben dan behoorlijk lage broekjes wat natuurlijk helemaal niet fijn past bij maat 48.. iemand tips?

2. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik draag maat 48/50, en ik ben verreweg het meest tevreden over de positiekleding van H&M! Het zit echt mooi, ik heb dan de broeken in 50 (maar een maatje groter kan ook, de skinny's zitten wel echt strak zeg maar) en de shirts in XL. Ook draag ik graag de Mama Leggings van 10 euro in XL met een T-shirt jurkje erop, mijn go-to outfit. Heel comfortabel.

Qua badkleding heb ik een tankini van bonprix, deze maar dan in het blauw. Het broekje zit echt fijn hoor, niet te strak! Hij is wel erg laag uitgesneden aan de voorkant.

3. Simmiee

Simmiee Actief lid

15 apr 2015
    396
    222
    43
    Dankje! Bruikbare tips!
    Ik ga zeker bij de h&m kijken dan. Het leek me dat dit merk zo klein uit zou vallen, maar niet dus.

Deze tankini van bonprix had ik ook bij staan twijfelen. Ik heb draagmaat 48 en als ik niet zwanger ben al een behoorlijke buik.. ik ben zo bang dat het broekje naar beneden krult... zelf heb ik zwembroekjes die heel hoog zijn maar die passen met 22 weken zwanger zijn echt niet meer...

4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik heb ook t allermeeste op Bonprix gekocht! Helemaal top. Niet zo duur en prima kwaliteit om twee zwangerschappen mee te gaan.
    Verder op Zizzi een aantal jurken gekocht. Is officieel geen zwangerschapskleding, maar werkt prima. En voordeel: kan na de zwangerschap dan ook nog gewoon weer mee :)

5. Simmiee

Simmiee Actief lid

15 apr 2015
    396
    222
    43
    To p! H&m en Bonprix word het dan. Ga ik daar nog even kijken

Deel Deze Pagina