Chicco kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vlinder84, 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoihoi,

Ik heb gister van een kennis een chicco kinderwagen gekregen, de wagen ziet er goed uit en is alleen door haar zoontje gebruikt. Maar nu vroeg ik me af of er ook een wandelwageninzet is voor deze wagen. Want dit is een buggy en ik kan straks mijn pasgeboren beebje hier niet inzetten natuurlijk 9al kan het volgens de gebruiksaanwijzing op de buggy wel, maar lijkt me echt onverwachtig en onmogelijk!). Ik kan de wagen ondersteboven en binnenstebuiten gekeerd, maar vindt verder geen merknaam ofzo, alleen chicco, dus weet het type niet... Het is een wagen uit 2003. Weet iemand of hier ook een wandelwagen voor de pasgeboren beeb in kan (waar de beeb dus in kan liggen) of kan dit niet? Ik begrijp dat het een beetje lastig is om te weten over welke wagen ik het heb haha, dus als je tips hebt waar ik het type kan vinden, dan hoor ik dat graag!

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Heb je geen foto?

3. Vlinder84

Ja, zal morgen eens kijken. Kan de camera nu toch nergens vinden grrr! Maar een foto is idd handig!

4. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Last van zwangerschapsdementie,Leonie? :) :)

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bij de wandelwagens van chicco bestaat er een reiswieg en zelfs een autostoeltje (maxi-cosi). Mss eens een fotootje.

6. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
  7. Vlinder84

:) Natuurlijk, wat dacht jij dan? 8)

Kathy, bedankt voor je link. De wagen lijkt idd een beetje op die wagen. Ik ga morgen een fototje maken met een andere camera en dan zet ik 'm erop. De wagen lijkt alleen wat instabiel voor ook een wandelwagen? Ach, ik hoop het morgen te horen van de experts hier!

8. Vlinder84

Hehe eindelijk de camera gevonden :-D Ik hoop dat ik de foto's in het berichtje mag zetten?

Zo, ik hoop dat iemand de wagen herkend en weet wat ik er allemaal nog meer mee kan doen behalve een wat groter kind erin zetten ;)

9. Vlinder84

En hier de andere foto. Hmm wel erg vage foto's, ben ook zo'n talent in het maken van foto's hahaha!

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Als ik eerlijk ben lijkt dit een "normale" buggy, en geen "kinderwagen" waar je dus ook een bak of maxicosi op kunt zetten.
    Die van de link koop je volgens mij ook al compleet.

11. Vlinder84

Ja, dat dacht ik ook al. Ben echt een leek op dat gebied hoor :oops:

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zoals daphne zegt, is dit een gewone buggy, voor als je kindje al wat ouder is. Naar mijn inziens is dit geen model waar je een reiswieg of maxicosi kan opzetten.

13. Vlinder84

Ok, goed dat ik het weet. Dan moet ik alsnog een wandelwagen kopen. Gelukkig hebben we nog alle tijd!

Deel Deze Pagina