maxi-cosi Axiss, onzin of het geld waard?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Seilenna, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
  2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zag hem toen straks voor het eerst en dacht;
    wat een onzin! wat een geld! stelletjes gekke!
    ik heb de tobi en die bevalt super maar ik weet dat er eel mensen een priori hebben die ook mega goed bevalt!

kortom ik heb geen ervaring maar vind het belachelijk veel geld

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wel duur, maar ik kan me het gemak wel voorstellen. Ik heb 2 tobi's en een grote auto, maar als ik een van de kids in de tobi zet stoot ze altijd met haar hoofd ergens tegenaan....en dat is in de axxxis dan niet nodig. Maar ja, wel veel geld...

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wow kost dat ding 299 euro?
    Dat is wel heel veel geld.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind hem ook aardig prijzig en zou eerst wel eens willen weten hoe hij uit de test komt.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik vind het onzin om zulke dure spullen te kopen. Er zijn genoeg andere autostoeltjes die prima uit de testen komen en die bijna de helft minder kosten. We hebben zelf de MaxiCosi Priori.

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mij lijkt het juist ideaal! Gaat natuurlijk om het gemak!
    Wanneer mijn vriend onze zoon in de auto zet stoot ons zoontje overal zijn hoofd tegen omdat mijn vriend er niet goed bij komt en erg moet bukken. Dan lijkt mij dit toch wel erg handig, voor mijn vriend dan ;)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant