maxi-cosi Axiss, onzin of het geld waard?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Seilenna, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
  2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zag hem toen straks voor het eerst en dacht;
    wat een onzin! wat een geld! stelletjes gekke!
    ik heb de tobi en die bevalt super maar ik weet dat er eel mensen een priori hebben die ook mega goed bevalt!

kortom ik heb geen ervaring maar vind het belachelijk veel geld

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wel duur, maar ik kan me het gemak wel voorstellen. Ik heb 2 tobi's en een grote auto, maar als ik een van de kids in de tobi zet stoot ze altijd met haar hoofd ergens tegenaan....en dat is in de axxxis dan niet nodig. Maar ja, wel veel geld...

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wow kost dat ding 299 euro?
    Dat is wel heel veel geld.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind hem ook aardig prijzig en zou eerst wel eens willen weten hoe hij uit de test komt.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik vind het onzin om zulke dure spullen te kopen. Er zijn genoeg andere autostoeltjes die prima uit de testen komen en die bijna de helft minder kosten. We hebben zelf de MaxiCosi Priori.

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mij lijkt het juist ideaal! Gaat natuurlijk om het gemak!
    Wanneer mijn vriend onze zoon in de auto zet stoot ons zoontje overal zijn hoofd tegen omdat mijn vriend er niet goed bij komt en erg moet bukken. Dan lijkt mij dit toch wel erg handig, voor mijn vriend dan ;)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind het een hele mooi stoel. Door de draai functie kan die voor veel mensen erg ideaal zijn. Zo heb ik hem eens verkocht aan iemand waarvan de man in een rolstoel zat. Hij kon zijn kind er nooit in zetten omdat hij die draai niet kon maken. Doordat de stoel kon draaien, kon hij het kindje er wel zelf in zetten. ook voor mensen die snel last van hun rug hebben kan het ideaal zijn.

De bevestiging van de stoel in de auto is ook heel erg solide, doordat je de riem extra strak kunt trekken. De ligstand is ook heel goed.

Ik zelf ben zeer te spreken over deze stoel, maar er zijn een heleboel goede stoelen te koop, en elke situatie is anders.

9. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Maar er zit toch nog een behoorlijke ''bak'' achter waar het draaimechanisme in zit.
    Hij is wel veel groter als een Tobi of Priori.
    Of likkt dat maar zo ?

10. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Dat lijkt maar zo, wij dachten dat eerst ook. Toen vergeleken met andere stoelen en de diepte was eigenlijk nagenoeg hetzelfde.
    Wij hebben de Axiss dus uiteindelijk wel gekocht, ons lijkt het ideaal strakjes. Vooral het niet hoeven bukken was de reden ivm rugklachten en een al zwaarder wordend kind.
    Ja het is wel even een aanschaf, maar goed dat is met meerdere dingen zo (kinderwagen, kinderkamer..). Je doet er wel weer lang mee.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hij lijkt mij ook ideaal zeker nu ik zie hoe lastig het soms is met een gewone stoel (vooral als je rugpatient bent)

12. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik was iets te vroeg met het kopen van onze Tobi... had heeeel graag die Axiss gekocht..
    Heb zelf ook rugklachten en onze knul weegt alweer bijna 11 kilo en werkt totaal nog niet mee..

Deel Deze Pagina