Waar kan ik passende sokjes voor mijn zoontje vinden? Ik heb van die bambino sokjes ( o.a. bij kruitvat te koop) in de maat 0-6 maanden, maar het hielstukje zit bij Gijs bijna halverwege zn voetje.. OK als ik ze net aantrek zitten ze goed, maar dan zijn ze flink opgerekt.. Zijn voejte is nu zo'n 9,5 cm lang ( hiel-groteteen)
Ik vind de sokjes van Noppies errug fijn, heb ik bij Prenatal gekocht. Per twee paar te koop, een wit en een zandkleurig (in mijn geval dan ) voor geloof ik 4,95. Ze passen Julie vanaf het begin goed, zakken niet af en blijven erg goed van kwaliteit. Ik heb ook zo'n pakje sokjes van Kruidvat. Ik moet zeggen dat de pasvorm wel goed is, maar ik vind ze niet mooi blijven (ze gaan bij mij behoorlijk snel "pillen").
Ik zweer bij Noppies! Dit waren ook de enige sokjes die al direct na de geboorte goed bleven zitten. En ze blijven ook mooi in de was. Op advies van een vriendin heb ik ook de sokjes van het kruidvat gekocht, maar die vallen heel raar qua maat (kleiner) en ze blijven niet mooi.
heey bij zeeman heb ik veel te kleine sokken gehaald voor mijn meisje, bij hema hebben ze goed passende, bambino paste hier ook
Ik ben helemaal weg van de sokjes van Le Big, de enige die bij mijn neefje (10 maanden) al sinds de geboorte goed zitten.
Hier blijven ook vooral de noppies sokjes erg goed zitten. Daarnaast doe ik over andere sokjes nu vaak van die hema slofjes.
Noppies sokjes hier ook helemaal favoriet! Tijn heeft vrij lange, smalle voeten en deze sokjes passen perfect en zakken ook nooit af. Sokjes van Kruidvat zijn redelijk, maar die laten zo'n afdruk bij z'n enkeltje achter en blijven inderdaad ook niet zo mooi. Sokjes van de Hema zijn hier een regelrechte ramp!
Sokjes van de hema wordt ik blij van. En die van hans textiel. De elastieken rand is erg goed waardoor ze niet afzakken. Zo koop ik lekker een maatje groter en blijven ze toch goed zitten. (nu maat 68/74 van sok aan).
Ik heb ook bambino sokje...en ik vind ze geweldig! Maaaaarrrrr....ik heb al vanaf Finns geboorte de grotere maat 6 tot 12 maanden...die zitten perfect! Ik had van Hema en Zeeman gekregen maar die heb ik snel weer weggedaan! Vreselijke afzak dingen!
De sokjes van de Hema en van H&M zijn heel fijn. Die met bijv. die rubberen nopjes onder op, maar die zijn geloof ik wel voor 6-12 mnd dus nog wat te groot. Ze blijven heel goed zitten en die van Noppies zijn hier ook favo.
bambino is er ook in 6-12 maanden. Helaas begint krummel hier er nu uit te groeien Trekpleister heeft trouwens Funny Bunny, is volgens mij hetzelfde als Bambino. Ik zie tenminste geen verschil!
Woensdag ga ik te winkelen met mn moeder en Gijs ( als t tenminste niet keihard regent.. Dan gaan we op sokkenjacht voor hem! Thnx all!!
ik vind hema sokjes erg fijn en de "soggs" (sokken in een eierdoosje) die ik bij verschillende online winkels heb gezien. voor ons mannetje waren veel babysokjes ook te klein, hij had blijkbaar nogal grote (vooral bolle) voetjes.